اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری رژه نیروهای مسلح در 29 فروردین

محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های اردبیل اعمال می‌شود

خبرگزاری فارس: با برگزاری رژه نیروهای مسلح در روز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های اردبیل اعمال می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های اردبیل اعمال می‌شود

رئیس پلیس راهور استان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ این محدودیت‌ها از ساعت 24 امشب اعمال شده و تا ظهر فردا ادامه می‌یابد.

علی مریخی تصریح کرد: در مرحله اول از ساعت 24 امشب تا ساعت هفت صبح توقف هرگونه خودرو مابین میدان بسیج تا تقاطع ایستگاه سرعین ممنوع می‌باشد و پلیس با هر خودرویی که در این محدوده توقف کند، برخورد کرده و خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در ادامه اعمال این محدودیت‌ها تردد و توقف خودروها از ساعت هفت صبح تا پایان رژه نیروهای مسلح در محدوده میدان بسیج اردبیل تا تقاطع ایستگاه سرعین ممنوع می‌باشد و به هیچ وجه از مسیرهای فرعی و مجاور نیز امکان تردد و عبور و مرور داده نمی‌شود.

این مسئول اضافه کرد: برای تردد خودروهای ارتش به صورت مقطعی میدان حافظ تا تقاطع خیابان رضازاده، میدان قدس و میدان شهید باهنر مسدود می‌باشد که این محدودیت ترافیکی به صورت مقطعی و در زمان تردد خودروهای سبک و سنگین ارتش برای حضور در رژه نیروهای مسلح می‌باشد.

مریخی ادامه داد: بعد از پایان رژه نیروهای مسلح مسیرهای یاد شده باز می‌باشد و تردد در آنها جریان می‌یابد.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل از رانندگان و صاحبان خودرو در مسیرهای یاد شده خواست از هرگونه تردد و توقف در زمان‌های تعیین شده، جداً خودداری کنند چرا که با دست زدن به این کار با اعمال مقررات پلیس مواجه می‌شوند.

وی هدف از اعمال این محدودیت‌ها را برگزاری شایسته رژه نیروهای مسلح و 29 فروردین اعلام کرد و بیان داشت: در یک تدبیر شایسته از سوی فرماندار اردبیل در چند سال اخیر با انتقال جایگاه رژه نیروهای مسلح و سایر برنامه‌های مناسبتی از داخل شهر به خیابان‌های اطراف از بار ترافیک میادین اصلی کاسته شده است.

 

رژه نیروهای مسلح با ساز و برگ نو حیرت جهانیان را بر می‌انگیزد

فرمانده تیپ 40 مستقل ارتش نیز از برگزاری رژه نیروهای مسلح با تمام ساز و برگ‌های نو به مانند سایر مراکز استان‌ها در اردبیل خبر داد و گفت: این اقدام سبب افزایش غرور ملی و ناکامی دشمن می‌شود.

امیر علیرضا صیامی افزود: تیپ 40 مستقل ارتش نیز که در استان اردبیل مستقر است از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح فردا رژه خود را همسو با سایر نیروهای مسلح انجام می‌دهد تا پشتیبانی از نظام اسلامی و فداکاری از کیان انقلاب و مرزهای جمهوری اسلامی ایران را نشان دهد.

وی تصریح کرد: این رژه با شکوه نه تنها اسباب غرور ایرانیان را بر می‌انگیزد بلکه یک توان مضاعف به نیروهای مسلح و قدرت بازدارندگی آنها می‌بخشد.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول