اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم صورت گرفت؛

تولید بازی شهرک ترافیک برای آموزش قوانین به کودکان

خبرگزاری فارس: بازی شهرک ترافیک ویژه گروه سنی کودک و نوجوان به منظور آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی تولید شد.

تولید بازی شهرک ترافیک برای آموزش قوانین به کودکان
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه سالنمای خدمت از قم، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم در راستای معرفی مراکز خدماتی و رفاهی بین‌راهی به شهروندان اقدام به تهیه ماکت طرح توسعه مجتمع مهتاب کرده است که ظرف یک سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
در غرفه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم وسایل و تجهیزات ایمنی مدارس شامل بازوبند براق و کلاه ایمنی در معرض بازدید عموم قرار گرفته است، ضمن اینکه این وسایل به صورت گسترده تولید و در بین مدارس حاشیه راه‌های استان توزیع شده است.
ساخت و ارائه بازی شهرک ترافیک به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ ترافیکی از دیگر اقدامات این سازمان در نمایشگاه سالنمای خدمت است.
در غرفه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم اطلاعات کاملی در ارتباط با ساخت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌جاده‌ای در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد تا زمینه جذب سرمایه‌گذاران خصوصی فراهم شود.
در این غرفه نقشه جامعی از راه‌ها و مراکز خدماتی بین ‌جاده‌‌ای در معرض دید عموم قرار دارد ضمن اینکه برای آشنایی هرچه بیشتر بازدیدکنندگان، بروشورهایی نیز ویژه این امر در اختیار آنها قرار می‌گیرد.
ارائه کتابچه‌های آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی و برپایی مسابقاتی ویژه کودکان در این خصوص از دیگر خدمات ارائه شده در غرفه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم است ضمن اینکه برای تشویق هرچه بیشتر کودکان به فراگیری قوانین، دستورات ترافیکی به صورت کارت‌های بازی در اختیار کودکان قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول