اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

ابهت و اقتدار نیروهای مسلح ایران دنیا را مات کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: ابهت و اقتدار نیروهای مسلح ایران دنیا را مات کرده است.

ابهت و اقتدار نیروهای مسلح ایران دنیا را مات کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: پیوستن ارتش در جریان پیروزی انقلاب اسلامی به مردم یکی از نشانه‌های تعهد و وفاداری بود که ثابت مرد به رژیم طاغوت وفادار نیست.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب و در تمام عرصه‌ها و ادوار، نیروهای مسلح با جانفشانی در راه حفظ آرمان‌های نظام و انقلاب گام برداشته و ثابت کردند که پیرو خط رهبری هستند.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: امروز نیز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با پشتوانه ایمان و اعتقاد در کنار برخورداری از تجهیزات مدرن، در مقابل هر توطئه‌ای ایستادگی کرده و کوچک‌ترین حرکت دشمن را رصد می‌کند.

مجتهدشبستری گفت: ابهت و اقتدار نیروهای مسلح کشور، بیگانگان را مبهوت کرده و از ترس این عظمت و شکوه به خود اجازه چپ نگاه کردن به ایران نمی‌دهد.

وی اظهار کرد: اوج نمایش ایثار و اقتدار ارتش در هشت سال دفاع مقدس بود که در کنار دیگر نیروهای نظامی پاسخ کوبنده به دشمنان دادند و عین نوپایی در اوایل پیروزی انقلاب توانست درس بزرگی به ارتش‌های جهان بدهد.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هر چند ایران در شرایط مناسب نبود و تمام نهادها نوپا بودند اما نداشتن آمادگی لازم دلیلی بر عقب‌نشینی نبود و ارتش با برخورداری از سلاح ایمان توانست به دشمن درس بزرگی بدهد.

مجتهدشبستری تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر با برخورداری از تجربیات و تجهیزات پیشرفته آماده دفاع از کشور بوده و اجازه تحقق هیچ توطئه‌ای از سوی دشمن را نخواهد داد.

وی گفت: وجود تجهیزات به پشتوانه نیروهای متخصص و متعهد که آشنا به فنون نظامی هستند، دشمن را منکوب کرده و موجب حیرت همگان شده است چرا که همه این پیشرفت‌‌ها با وجود فشارها، تهدیدها و تحریم‌ها صورت گرفته است.

امام جمعه تبریز، ملت ایران را ملتی فهیم و آماده دفاع از کیان نظام و انقلاب دانست و از مسئولان خواست در هر شرایطی قدردان این ملت باشند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول