اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان خرداد امسال

50 کیلومتر از شبکه فشار ضعیف بجنورد اصلاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور بهره‌برداری توزیع برق بجنورد گفت: 50 کیلومتر از شبکه‌های توزیع برق این شهرستان تا پایان خرداد ماه امسال اصلاح و بازسازی می‌شود.

50 کیلومتر از شبکه فشار ضعیف بجنورد اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی، محمد دره‌کی اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که زمستان سال گذشته در قسمت‌هایی از شبکه توزیع برق شهرستان رخ داد، نقاط معضل‌دار شبکه شناسایی و قرار است طی سه ماه اول سال جاری نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی طول شبکه نیازمند اصلاح سرویس در این رابطه را 50 کیلومتر اعلام کرد و افزود: طبق برنامه مدون زمان‌بندی شده قرار است انشعاب بیدک، آخرداغ و انشعاب روستای کی‌کی تا پایان خرداد ماه اصلاح و نوسازی شود.

دره‌کی با بیان اینکه با مستحکم‌تر شدن شبکه، خسارت‌های کمتری را در شرایط بد آب و هوایی شاهد خواهیم بود، گفت: پیش‌بینی می‌شود رفع تمام مشکلات شبکه فوق 300 میلیون ریال هزینه در بر داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: برودت هوا و بارش سنگین نزولات جوی در خراسان‌شمالی که زمستان همه ساله مشکلاتی را در شبکه‌های توزیع برق استان ایجاد می‌کند، ضرورت اجرای این پروژه را بیش از پیش یادآور می‌شود.

خبر دیگر نیز حاکی است، رئیس گروه تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی گفت: 43 پیشنهاد از مجموع 240 پیشنهاد ارائه شده در طرح نظام پیشنهادهای این شرکت در سال گذشته، اجرایی شد.

علی رحیمی تصریح کرد: سال گذشته 240 پیشنهاد از همکاران این شرکت دریافت شد که پس از بررسی جزئیات پیشنهادها، با اجرای 43 مورد موافقت شد.

وی با برشمردن پاره‌ای از پیشنهادهای اجرا شده افزود: در این رابطه سیستم paper less  در اداره توزیع برق شهرستان اسفراین با موفقیت اجرا شد.

رحیمی اصلاح سیستم اتصال به زمین، نصب لوازم حفاظتی، برگزاری کنفرانس‌های تخصصی داخلی، ارتباط مستمر با دانشگاه و اجرای گردهمایی ایمنی سالیانه در شهرستان‌ها را از جمله دیگر پیشنهادهای ارسال شده به دبیرخانه نظام پیشنهادها دانست که در سال گذشته به مرحله اجرا رسیده است.

وی تصریح کرد: بهترین روش برای اجرا شدن پیشنهادها در شهرستان‌های استان، حضور در واحدهای تابعه و فعال‌سازی هر چه بیشتر کمیته‌های تحقیقات در شهرستان‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول