اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لارستان صورت گرفت

تبدیل 560 کیلومتر شبکه برق به کابل خودنگه‌دار

خبرگزاری فارس: مدیر برق شهرستان لارستان از تبدیل افزون بر 560 کیلومتر شبکه برق این شهرستان به کابل خودنگه‌دار خبر داد.

تبدیل 560 کیلومتر شبکه برق به کابل خودنگه‌دار

امین دامن‌کشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لارستان اظهار داشت: با تلاش کارکنان مدیریت برق این شهرستان و شرکت توزیع برق استان فارس طی 15ماه گذشته 560 کیلومتر از شبکه فشار ضعیف هوائی برق لارستان با سیم مسی با کابل خودنگه‌دار از جنس آلومینیوم تعویض شده است.

وی افزود: این عملیات تعویض از بهمن ماه سال 89 آغاز شده و از شروع اجرای عملیات تا کنون شبکه‌های مربوط به 371 دستگاه پست هوایی به مقدار 457 کیلومتر شبکه سیم مسی جمع‌آوری و به جای آن‌ها 560 کیلومتر شبکه کابل خودنگه‌دار جایگزین شده است. دامن‌کشان هزینه اجرای این طرح را افزون بر 38 میلیارد ریال ذکر و اضافه کرد: 47 مورد شبکه‌های سرقتی این شهرستان بازسازی و افت ولتاژ 245 محله در شهرها و روستاها بر طرف شده است.

مدیر برق شهرستان لارستان با بیان اینکه حذف اتصالات، بالا بردن ضریب اطمینان شبکه، عدم نیاز به هرس درختان بلند، کاهش حریم شبکه فشار ضعیف، حذف سرقت شبکه، تبدیل شبکه‌های تک فاز به سه فاز، کاهش امنیت ولتاژ، زیباسازی شهر و معابر از جمله مزایای این طرح است، گفت: با اجرای طرح تعویض شبکه مسی به کابل خودنگه‌دار به بالا بردن پایداری شبکه و کاهش خاموشی‌ها کمک شده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول