اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص 1.3 میلیارد ریال اعتبار

شبکه‌های برق فرخشهر ساماندهی شد

خبرگزاری فارس: مدیر امور برق شهرستان شهرکرد گفت: با صرف اعتباری افزون بر یک میلیارد و 354 میلیون ریال شبکه‌های برق فرخشهر از توابع شهرستان شهرکرد ساماندهی شد.

شبکه‌های برق فرخشهر ساماندهی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد هارونی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات برق این شهرستان، اظهار داشت: به‌ منظور ساماندهی شبکه‌های برق فرخشهر 10 پروژه برق‌رسانی با صرف یک میلیارد و 354 میلیون ریال اجرایی شد.

وی افزود: این پروژه‌ها به‌ منظور توسعه، بهبود، تقویت شبکه و برق‌رسانی به متقاضیان، افزایش قابلیت رینگ و مانور شبکه‌ها، بهبود ولتاژ شبکه‌‎های توزیع برق، جلوگیری از قطعی‌های ناخواسته و کاهش اتلاف انرژی، اعمال مدیریت مصرف و سرویس‌دهی بهتر به مشترکان اجرایی شده است.

هارونی با اشاره به پروژه‌هایی اجرایی به‌ منظور ساماندهی شبکه‌های برق فرخشهر، گفت: تعویض و اصلاح 2 هزار و 700 متر شبکه، تعویض و افزایش شش دستگاه ترانسفورماتور، نصب و تعویض 737 مورد کنتورهای تک فاز و سه فاز، رفع 19 مورد تجاوز به حریم و احداث یک هزار و 650 متر کابل خودنگهدار از مهم‌ترین پروژه‌های انجام شده در شهر فرخشهر است.

مدیر امور برق شهرستان شهرکرد ادامه داد: اصلاح و تعویض 60 مورد کابل مشترکان، احداث 760 متر شبکه تک تیری، تعویض هشت دستگاه تابلو توزیع و اندازه‌گیری، فروش 27 دستگاه انشعاب موقت و نصب 2 هزار و 700 مورد قفل شبکه در شهر فرخشهر از دیگر این اقدامات به‌شمار می‎رود.

وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های احداث شبکه فشار متوسط و ضعیف در این شهرستان، گفت: این اقدام با هدف سرویس‌دهی مناسب به مشترکان، افزایش کیفیت توان و ولتاژ تحویلی به مشترکان و رضایت‌مندی آنها، افزایش بهره‌وری شبکه‌های توزیع و متعادل کردن بار شبکه‎ها اجرا شد.

هارونی اضافه کرد: با احداث این شبکه‌ها رفع ضعف ولتاژ شبکه، پایداری خطوط برق‌رسانی، تأمین برق صنایع، چاه‌های کشاورزی، کاهش خاموشی‌ها و نیز اصلاح و بهینه‌سازی شبکه را خواهیم داشت.

مدیر امور برق شهرستان شهرکرد با اشاره به اینکه استفاده از شبکه‌های هوایی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است، گفت: شبکه‌های زمینی بیشتر در محدوده شهرها مورد استفاده قرار می‌گیرد که این امر زیبایی شهرها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول