اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل خطرات متعدد جانی و مالی

روستانشینان دنا در زیر شبکه‌های برق ساخت و ساز نکنند

خبرگزاری فارس: مدیر برق شهرستان دنا با ابراز نارضایتی از ساخت و ساز روستاییان این شهرستان در زیر شبکه‌های برق گفت: این کار خطرات فراوان جانی و مالی دارد.

روستانشینان دنا در زیر شبکه‌های برق ساخت و ساز نکنند
فضل‌الله صیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار داشت: یکی از دستاوردهای نظام ‌جمهوری ‌اسلامی خدمت‌رسانی به مردم است که همه دولتمردان باید در این راستا گام‌ بردارند.
وی‌ گفت: خدمت به مردم خود عبادتی بزرگ ‌است که باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد اقتصادی این امر را سرلوحه کار خود قرار داده و لحظه‌ای از آن غافل نشویم.
مدیر برق شهرستان دنا در خصوص خدمت‌رسانی اداره برق شهرستان دنا افزود: برق یکی از نیازهای مهم و اساسی ‌است که باید با سرعت بالا آن را به دور دست‌ها رساند و این خود گام بلندی برای خدمتگزاری ‌است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی اجرایی شده است.
این مسئول گفت: خدمت‌رسانی در حوزه برق بسیار مهم بوده و نیاز به همکاری همگان دارد تا بتوان برقی مطمئن و پایدار را به مردم برسانیم.
صیادی در خصوص این همکاری‌ها در روستاها ادامه داد: اجرای طرح هادی در روستاها و ایجاد فضا برای خدمت‌رسانی یک اولویت برای برق‌رسانی و اجرای خدمات برقی می‌باشد.
وی در این خصوص تصریح کرد: در برخی روستاها علاوه بر اجرا نشدن طرح هادی و نبود فضای کافی، مردم اقدام به ساخت و ساز در زیر شبکه‌های برق کرده که این موضوع بسیار خطرناک و مشکل اساسی ما در روستا‌ها می‌باشد.
صیادی یادآور شد: برای هر گونه ساخت و ساز نیاز به تاییدیه از بنیاد مسکن و استعلام از اداره برق است که به این مورد هیچ‌گونه توجهی نمی‌شود و ما نیز قادر به خدمات‌رسانی مطلوب با بودن چنین مواردی نخواهیم بود.
مدیر برق شهرستان دنا در خصوص برنامه‌های اجرایی این دستگاه در این شهرستان خاطرنشان کرد: با همراهی مردم و حمایت مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، معاونین و تمام تلاشگران در این نهاد توانستیم خدمات ارزنده‌ای در زمینه برق‌رسانی دنا داشته باشیم.
وی اضافه کرد: اصلاح شبکه سیم‌های برق‌رسانی 12 روستا و نقاط بین راهی، احداث بیش از 300 اصله پایه فشار ضعیف، احداث بیش از 50 اصله پایه فشار قوی و متوسط به همراهی تعدادی دستگاه ترانسفورماتور، تعویض بیش از 630 عدد لامپ 250 ولت و بخار سدیم در شهر سی‌سخت و سایر نقاط شهرستان از خدمات اداره برق طی چند ماهه اخیر سال 90 در دنا است.
صیادی از روشنایی در روستاها سخن به میان آورد و متذکر شد: روستاهایی که طرح هادی اجرا شده و مصوب داشته باشند را در اولویت کار قرار داده و در صورت نبود معارض، اقدام به نصب روشنایی در آن‌ها خواهیم کرد.
این مسئول اعتبار توسعه شبکه برق در روستاها را برای سال 91 مبلغ 230 میلیون تومان و در شهرها 330 میلیون تومان عنوان کرد و اذعان داشت: آمادگی کامل داریم که با همکاری مردم در زمینه برق‌رسانی و رفع مشکلات گام برداریم.
انتهای پیام/ن۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول