اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت می‌گیرد

آغاز ساخت بیمارستان 32 تختخوابی ریگان

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه و مرکز بهداشت ریگان گفت: تمام کارهای مطالعاتی بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان انجام و هیچ مشکل قانونی ندارد.

آغاز ساخت بیمارستان 32 تختخوابی ریگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، منصور جلالی صبح امروز در جلسه شورای بهداشتی و سلامت شهرستان ریگان اظهار داشت: فاز اول بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان ریگان امسال آغاز می‌شود.

وی افزود: تمام کارهای مطالعاتی بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان ریگان انجام و هیچ مشکل قانونی ندارد و با اختصاص اعتبار کار ساخت آن آغاز می‌شود.

جلالی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این بیمارستان یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان است، مشکل ساخت آن ماده 32 بود که با پیگیری‌های صورت گرفته این مشکل رفع شد.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه سه سال از شهرستان شدن ریگان می‌گذرد، اما هنوز چارت سازمانی برای شبکه بهداشت شهرستان ارائه نشده است و به عنوان مرکز بهداشتی درمانی است.

مدیر شبکه و مرکز بهداشت ریگان گفت: با توجه به اینکه مشکلاتی در زمینه کمبود پزشک در شهرستان وجود دارد، اکنون چهار پزشک عمومی در شهرستان فعالیت دارند و همچنین شیفت شب برای رفاه حال بیماران راه‌اندازی شده است.

جلالی افزود: روزانه هر پزشک در شهرستان ریگان بین 180 تا 200 بیمار را ویزیت می‌کند که این امر کیفیت درمانی بیماران را پایین می‌آورد.

وی در ارتباط با راه‌اندازی اورژانس شهرستان ریگان اذعان داشت: تا چارت سازمانی ارائه نشود اورژانس با مشکل مواجه است.

جلالی عنوان کرد: زمینی برای راه‌اندازی اورژانس به وسعت 600 متر مربع زیرسازی و آماده است که سعی می‌شود در اسرع وقت با پیگیری‌های صورت گرفته راه‌اندازی شود.

وی گفت: خدماتی که توسط پزشکان در شهرستان ریگان ارائه می‌شود به صورت اولیه است و در راستای ارائه خدمات بهتر، بیماران به بم اعزام می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت ریگان افزود: شهرستان در زمینه بهداشتی با کمبود مواجه است به طوری که ما فقط یک واحد تزریقات در مرکز بهداشتی و درمانی شهر داریم.

جلالی از راه‌اندازی مرکز بهداشتی درمانی محمد‌آباد بخش گنبکی ریگان خبر داد و ابراز داشت: به زودی پزشک در این مرکز مستقر و به شهروندان گنبکی خدمات ارائه می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری ریگان نیز در این جلسه از نصب 40 سطل زباله در این شهر خبر داد و افزود: روزانه 15تن زباله از سطح شهر ریگان جمع‌آوری می‌شود.

یوسف بهمنش از معدوم‌سازی 200 قلاده سگ ولگرد در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح همچنان در شهر ادامه دارد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول