اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکواندو‌کار ملی‌پوش قزوینی:

قول کسب مدال طلای آسیا را می‌دهم

خبرگزاری فارس: تکواندو‌کار ملی‌پوش قزوینی گفت: به مردم قزوین قول کسب مدال طلای مسابقات آسیایی ویتنام را می‌دهم.

قول کسب مدال طلای آسیا را می‌دهم

فردین سلخوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در رقابت‌های انتخابی تیم ملی، تمام حریفانم را شکست دادم و با کسب مدال طلا در وزن 67- کیلوگرم به عضویت تیم ملی نوجوانان تکواندو کشور درآمدم.

وی تصریح کرد: در طی مراحل اردوی تیم ملی موفق شدم نظر کادر فنی را به خود جلب کنم و در ترکیب اصلی تیم ملی نوجوانان تکواندو برای اعزام به مسابقات آسیایی ویتنام قرار گیرم.

سلخوری اضافه کرد: مسابقات آسیایی تکواندو از 15 تا 22 اردیبهشت ماه در شهر هوشیمینه ویتنام برگزار و تیم ایران پیش از مسابقات در ویتنام مستقر می‌شود.

تکواندو‌‌کار ملی‌پوش قزوینی در ادامه به روحیه بالای این تیم اشاره کرد و افزود: کادر فنی بر روی روحیه اعضا تیم کار کرده است و همه از روحیه بالایی برخوردارند و آماده اعزام به مسابقات آسیایی هستند.

وی وضعیت بدنی خود را مطلوب ارزیابی و خاطر نشان کرد: در طول این مدت تمرینات فشرده‌ای داشته‌ام و امیدوارم نتیجه زحماتم را با کسب مدال در مسابقات آسیایی ویتنام ببینم.

تکواندو‌کار ملی‌پوش قزوینی، فیض‌اله نفجم، علی تاجیک و محمد‌رضا یاوری را به مربیان تیم ملی نوجوانان کشور معرفی کرد و گفت: هادی ساعی نیز به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی به همراه کادر مربیان در رقابت‌های آسیایی ویتنام حضور دارد.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول