اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی خبر داد

تخصیص اعتبار لازم برای طرح‌های نیمه‌تمام

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: اعتبار لازم برای اتمام و بهره‌‌بر‌داری از طرح‌هایی که امکان تکمیل آنها تا پایان دولت دهم وجود دارد، اختصاص می‌یابد.

تخصیص اعتبار لازم برای طرح‌های نیمه‌تمام

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ، سیدجواد محمودی شامگاه دوشنبه در نشست بررسی مشکلات پروژه مسکن مهر شاهین‌دژ اظهار داشت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، اولویت برنامه‌های عمرانی در سال جاری است.

وی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی آذربایجان‌غربی در لایحه بودجه سال 91، 40 درصد افزایش دارد، اضافه کرد: با نهایی‌شدن این پیشنهاد، برای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در حوزه عمران و سازندگی استان پیشرفت‌های چشمگیری حاصل می‌شود.

به گفته این مسئول بودجه عمرانی سال گذشته آذربایجان‌غربی 2 هزار و 400 میلیارد ریال بود که با افزایش 40 درصدی در سال جاری این رقم به 3 هزار و 200 میلیارد ریال افزایش می‌یابد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی همچنین بر ضرورت توجه و پیگیری اجرای پروژه مسکن مهر در شهرهای استان تاکید و اضافه کرد: همزمان با آغاز سال جاری بازدید از عملیات اجرایی این پروژه در شهرهای مختلف آغاز شده که امید می‌رود با رفع موانع و سرعت دادن به روند اجرایی پروژه‌ها تا پایان سال 91 نزدیک به 50 درصد واحدهای در دست احداث به بهره‌برداری برسد.

به گفته محمودی در شاهین‌دژ 784 واحد مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی متوسط 71 درصد در دست احداث است.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ساخت مسکن مهر، بازار اشتغال و تولید محصولات داخلی را رونق داده است، گفت: طرح مسکن مهر از اقدام‌های شاخص دولت برای ساماندهی وضعیت مسکن است که با اجرای آن وضعیت بازار مسکن در کشور ساماندهی شد.

وی خطاب به اعضای تعاونی‌ها اظهار داشت: اعضای تعاونی‌ها باید نسبت به پرداخت سهم آورده مورد نیاز واحدها اقدام کرده و اداره کل مسکن و شهرسازی نیز لازم است با نظارت بر نحوه فعالیت تعاونی‌ها با تعاونی‌های کم‌کار برخورد قانونی کند.

به گفته این مسئول با وجود اینکه وضعیت پرداخت تسهیلات بانکی مسکن مهر در استان از شرایط مطلوبی برخوردار بوده اما اعضای تعاونی‌ها با پرداختن نکردن سهم آورده خود برخی از پروژه‌ها را با کمبود نقدینگی مواجه ساخته و سبب تاخیر در برنامه زمان‌بندی احداث واحدها شده‌اند.

محمودی همچنین وضعیت اجرای پروژه مسکن مهر در شاهین‌دژ را قابل قبول دانست.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول