اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی ایلام:

شناسایی معلولان در مناطق روستایی ایلام در دستور کار قرار دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: شناسایی معلولان در مناطق روستایی ایلام در دستور کار قرار دارد.

شناسایی معلولان در مناطق روستایی ایلام در دستور کار قرار دارد

صادق رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این مهم به عنوان یک اولویت در سال 1391 در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی ادامه داد: البته طی سال‌های گذشته نیز به این مقوله توجه و عنایت ویژه‌ای از سوی مسئولان اداره کل بهزیستی استان ایلام شده است.

این مسئول اضافه کرد: طی سال‌های گذشته 4 هزار و 460 معلول در مناطق روستایی استان ایلام توسط  اداره کل بهزیستی استان ایلام شناسایی شده است.

رستمی تصریح کرد: این تعداد معلول در اجرای طرح سی‌.بی.‌ار یا توانبخشی مبتنی بر جامعه از سال 80 تا سال 90 شناسایی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه با هدف شناسایی معلولان و ارائه خدمات هفتگانه در استان ایلام اجرایی شده است.

وی ادامه داد: خدمات هفتگانه اداره کل بهزیستی استان ایلام شامل آموزش در خانواده و خارج از خانواده، ارجاع، توزیع وسایل کمک توانبخشی، اشتغال و کمک‌های موردی و مستمر به منظور توانمندسازی معلولان است.

این مسئول اضافه کرد: این طرح در همه شهرستان‌های استان ایلام و در 235 روستای استان ایلام اجرایی شده و اکنون در سایر روستاها ادامه دارد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول