اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه آزاد قشم خبر داد

آمادگی منطقه آزاد قشم برای همکاری‌های دریایی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اهمیت بندر شهید رجایی در اقتصاد کشور گفت: سازمان منطقه آزاد قشم آمادگی دارد در زمینه توسعه بنادر و حمل و نقل دریایی همکاری کند.

آمادگی منطقه آزاد قشم برای همکاری‌های دریایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، اسفندیار حیدری با اشاره به اهمیت بندر شهید رجایی در اقتصاد کشور اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد قشم آمادگی دارد از زمینه توسعه بنادر و حمل و نقل دریایی همکاری کند.

وی با اشاره به اینکه منطقه آزاد در سال‌های گذشته در بخش دریایی فعالیتی نداشته است، اظهار امیدواری کرد که در سال‌ جاری همت خود را برای فعالیت‌ها و زیربناهای دریایی به خصوص مسافری متمرکز کند.

علی‌اکبر صفایی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان نیز در این رابطه با اشاره به طرح توسعه بندر شهید رجایی گفت: دولت در راستای توسعه و عمران استان هرمزگان و توسعه صنعت حمل و نقل کشور توجه ویژه‌ای به افزایش ظرفیت و توانمندی‌های مجتمع بندری شهید رجایی دارد.

این مسئول پروژه احداث شهر لجستکی در پس کرانه 2 هزار و 400 هکتاری بندر شهید رجایی و تکمیل یال شرقی و غربی طرح توسعه و بهره‌برداری از 12 بندر چندمنظوره کوچک در بنادر استان هرمزگان را از پروژه‌های طرح توسعه مجتمع بندری شهید رجایی عنوان کرد و اذعان داشت: 300 مترمربع از یال شرقی طرح توسعه بندر شهید رجایی ساخته شده که با لای‌روبی 400 مترمربع دیگر به اتمام می‌رسد و یال غربی نیز با 80 درصد پیشرفت فیزیکی به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول