اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار درگهان عنوان کرد

درگهان تجاری پرطرفدارترین جاذبه قشم

خبرگزاری فارس: شهردار درگهان گفت: به دلیل وجود مراکز تجاری سنتی و مدرن این شهر کوچک به یکی از نقاط شلوغ جزیره قشم در این ایام تبدیل شده است.

درگهان تجاری پرطرفدارترین جاذبه قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم محمد ایرانی صبح امروز در نشستی پیرامون ساماندهی مسافران ورودی به شهر درگهان با بیان اینکه ستاد سفرهای نوروزی این شهر و شهرستان قشم فعالیتی 24 ساعته طی شبانه‌روز دارند از مسافران و گردشگران خواست با توجه به بافت حساس منطقه در پاکیزگی شهر نهایت توجه را داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهر درگهان به لحاظ شرایط مناسب، در طول سال و به ویژه در ایام نوروز پذیرای هم‌وطنان از اقصی نقاط کشور است، افزود: فعالیت بازارها و اماکن تجاری در این شهر به ‌عنوان یکی از جاذبه‌های آن محسوب می‌شود.

شهردار شهر ساحلی درگهان تأکید کرد: حُسن رفتار مغازه‌داران با مشتریان و رعایت انصاف و تعامل حسنه یکی از وظایف اصلی بازاریان است که شایسته است این موارد لحاظ شود.

وی ادامه داد: خدمات‌رسانی به مسافران در این شهر با فعالیت مراکز اقامتی، محل ویژه اسکان فرهنگیان و تعدادی منازل استیجاری دارای مجوز و هم‌چنین کمپینگ‌های مجهز در سه بوستان تفریحی برای برپایی چادرهای مسافرتی در ایام نوروز 91 ادامه دارد.

ایرانی با اشاره به فعالیت مراکز بهداشتی درمانی شهر درگهان گفت: خدمات درمانی در این مرکز به صورت شبانه‌روزی به مسافران ارائه می‌شود و اورژانس 115 و اداره آتش‌نشانی نیز در این ایام فعال هستند.

شهردار درگهان هم‌چنین از اختصاص 60 هزار مترمربع فضا برای پارک خودروهای مسافران نوروزی با همکاری شهرداری و بخش خصوصی فعال در واحدهای تجاری در منطقه خبر داد.

ایرانی افزایش 120 نفر نیروی انسانی در حوزه پاک‌سازی شهر، شش خودروی ویژه حمل زباله، یک دستگاه خودروی حمل آب، 79 چشمه سرویس بهداشتی ثابت و سیار، دو دستگاه فاضلاب‌کش و لودر، 90 سطل زباله و هم‌چنین 50 تابلوی راهنمای مسافری را از سایر اقدامات شهرداری در بخش خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی نام برد.

قشم در جنوب بندرعباس طی ایام سال به ویژه نوروز پذیرای چندین میلیون نفر مسافر است.

این جزیره قابلیت‌های گردشگری متعددی در حوزه اکولوژی و محیط زیست دارد.

متأسفانه آن گونه که باید ظرفیت‌های گردشگری طبیعی این جزیره معرفی نشده است.

اغلب مسافران و گردشگران در این جزیره با هدف خرید کالاهای ارزان قیمت چینی ساعات بیشتر خود را در مراکز تجاری و خرید می‌گذرانند.

شهر درگهان نیز که در فروش عمده کالاهای چینی در این جزیره مطرح است هر ساله پذیرای خریداران و فروشندگان این نوع کالاهاست و در ایام نوروز این شهر رونقی دوچندان می‌یابد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول