اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام ستاد دائمى تسهیلات سفرهاى قشم:

ورود مسافران نوروزى با خودروى شخصى به جزیره قشم 24 ساعته شد

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام ستاد دائمى تسهیلات سفرهاى قشم از مهیا بودن شرایط ورود مسافران از طریق خودروى شخصى به این جزیره طى ایام نوروز 91 به صورت شبانه‌روزى خبر داد.

ورود مسافران نوروزى با خودروى شخصى به جزیره قشم 24 ساعته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، فرزین حقدل اظهار داشت: در راستای رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی، تمهیدات خوبی برای ورود و خروج راحت و سریع مسافران با خودروى شخصى به جزیره قشم در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان این مطلب، پیش‌بینی کرد که بیش از یک ‌میلیون و 500 هزار مسافر و گردشگر در ایام نوروز از طریق مسیرهای هوایی و دریایی وارد جزیره قشم شوند.

قائم‌مقام ستاد دائمی تسهیلات سفرهای قشم ادامه داد: اسکله پهل در بندر خمیر و اسکله لافت در قشم، به صورت 24 ساعته در طول ایام نوروز 91، پذیراى مسافران نوروزى است و مجموعه مدیران و کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم در تلاش هستند تا با ارائه خدمات مناسب به مسافران و توسعه امکانات رفاهی، زمینه رضایتمندی گردشگران و مسافران نوروزی جزیره فراهم شده و مشکلات و نواقص احتمالى برطرف شود.

حقدل با اشاره به افزایش ظرفیت پروازهاى قشم بیان داشت: در آستانه سال جدید، دو شرکت هواپیمایى در مسیر تهران - قشم و همچنین مسیرهاى اصفهان - قشم و کیش - قشم، برنامه پروازهاى فوق‌العاده را اعلام کرده‌اند.

وی هم‌چنین از استقرار 20 پایگاه راهنمایی مهمانان در سطح جزیره قشم خبر داد و افزود: وجود جاذبه‌هاى گردشگرى، ژئوپارک جهانى قشم، آثار تاریخی و صنایع دستى بومى از جمله عوامل جذب گردشگر به این جزیره است و در این زمینه راهنمایان با حضور در پایگاه‌ها اطلاعات لازم را در اختیار مراجعه کنندگان قرار خواهند داد.

جزیره عجایب هفت‌گانه خلیج فارس یک‌ هزار و 500 کیلومتر مساحت دارد و در آب‌های نیلگون خلیج فارس واقع شده است و یکی از مقاصد گردشگری کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول