اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور

چلسی کاشان در گام اول از قشم پیش افتاد

خبرگزاری فارس : تیم بسکتبال چلسی کاشان در اولین دیدار مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور موفق شد تیم بسکتبال زرین قشم را با شکست روانه جزیره کند.

چلسی کاشان در گام اول از قشم پیش افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، دیدار دو تیم چلسی این شهرستان و زرین قشم که عصر امروز در سالن مرحوم کتابچی کاشان در حضور جمع کثیری از تماشاگران علاقمند برگزار شد، با پیروزی نزدیک 80 بر 74 نماینده این شهرستان پایان رسید.

تیم چلسی کاشان در ابتدای این دیدار پر افت و خیز که با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه بود در کوارتر نخست در بازی طوفانی با اختلاف زیاد با نتیجه 22 بر11 بر حریف خود پیروز شد.

کاشانی‌ها در کوارتر دوم با افت محسوسی که داشتند با سه اختلاف امتیاز و با نتیجه 23 بر 20 نتیجه را به حریف خود واگذار کردند اما به لطف پیروزی با اختلاف دو برابری در کوارتر نخست در مجموع موفق شدند نیمه نخست این دیدار خانگی را با 9 امتیاز اختلاف و با پیروزی 42 بر 34 به رختکن بروند.

تیم چلسی کاشان با شروع کوارتر سوم و نیمه دوم بار دیگر بازی سرعتی را در دستور کار خود قرار داد و با استفاده از حمایت تماشاگرانش موفق شد این کوارتر را نیز با نتیجه 23 بر 18 به سود خود به پایان ببرد و اختلاف امتیازات خود را با حریف به عدد 14 برساند.

اما در کوارتر چهارم که قدرت بدنی بازیکنان چلسی به دلیل دوندگی بی‌امان در سه کوارتر قبلی تحلیل رفته بود، موجب شد تا بازیکنان زرین قشم، سبد چلسی را آماج حملات خود قرار داده و در دو دقیقه به پایان بازی به دو امتیازی تیم چلسی هم برسند اما بازیکنان چلسی با حمایت همه‌جانبه تماشاگرانش موفق شد اختلاف خود را با حریف بیشتر کند و با وجود اینکه کوارتر چهارم را به نتیجه 22 بر 15 به میهمان خود واگذار کرد اما در مجموع امتیازات، موفق شد با شش امتیاز اختلاف و با نتیجه 80 بر 74 میهمان خود تیم بسکتبال زرین قشم را در اولین دیدار پلی‌آف شکست دهد.

در این دیدار سید حسین بنی‌جمالی ناظر بازی از تهران، امیر حسین جعفرزاده سرداور، محمود اولیا‌زاده داور اول و صادق قنبری داور دوم هر سه داور از تهران و همچنین محمد حسین نجفی منشی از قم و رامین فتحی وقت نگهدار این دیدار بود.

در این دیدار سعید رسولی، محمد باهنر، امیرعباس کاتب، مهدی قاسمیان، طاهر پورمحمد، محمد صادق، محمد دهقانی، محمد دهقانی کوله پارچه، حسین یوسفی، محمد توکلیان، محمد خوش‌حساب، مجتبی کیمیایی و افشین مظفری در تیم بسکتبال چلسی کاشان به عنوان بازیکن حضور داشتند.

همچنین وحید خانی، مرتضی نیشابوری، مصطفی سرودی، محسن محمدی، عبدالله ضالی، وحید اسلامی، مهدی رحمتی، فرشید صدقی، مرتضی سلطانی، علامرضا طالبی، شهاب سلطانی و بهنام شبان به عنوان بازیکن در ترکیب تیم زرین قشم بودند.

بازی دوم تیم‌های چلسی کاشان و زرین قشم  جمعه این هفته در جزیره قشم برگزار می‌شود و تیم چلسی در صورت پیروزی در مقابل میزبان خود به مرحله دوم پلی‌آف و هشت تیم مرحله دوم صعود می‌کند اما در صورت شکست با اختلاف بیش از شش امتیاز، نماینده کاشان باید در قشم ماندگار شده و بازی سوم را نیز در قشم برگزار کند تا در مجموع سه بازی، تیمی که دو پیروزی را کسب کرده باشد به مرحله دوم صعود می‌کند. اما در صورتیکه تیم چلسی کاشان در بازی دوم خود با زرین قشم با کمتر از شش امتیاز بازی را واگذار کند بازی سوم دو تیم در کاشان و به میزبانی چلسی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول