اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز فعالیت ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در 16 منطقه هرمزگان

331 خانواده در نخستین روز اسکان گرفتند / قشم صدرنشین پذیرش مهمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در 16 منطقه آموزش و پرورش هرمزگان از 26 اسفند جاری رسماً فعالیت خود را آغاز کرد که در نخستین روز 331 خانواده در این استان اسکان گرفتند.

331 خانواده در نخستین روز اسکان گرفتند / قشم صدرنشین پذیرش مهمان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس احمد آخوندی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد در قالب 331 خانواده با یک ‌هزار و 539 همراه، جمعاً 3 هزار و 226 نفر روز اسکان است که شهرستان قشم با یک‌ هزار و 101 نفر در صدر پذیرش مهمان قرار دارد.

وی تصریح کرد: سال گذشته بیش از 531 هزار و 135 نفر روز مسافر در مدارس استان اسکان داده شدند که در مقایسه با سال قبل آن 43 درصد رشد ورودی مهمانان فرهنگی را به هرمزگان داشته‌ایم.

آخوندی ادامه داد: بیشترین آمار ورودی مسافر نیز به ترتیب از استان‌های کرمان، خراسان‌رضوی، اصفهان، فارس و تهران بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در ادامه یادآور شد: برای امسال 321 مدرسه در قالب 2 هزار و 551 کلاس درس در 16 منطقه اختصاص یافته است که فعالیت خود را پیش از موعد تعطیلات و از روز 26 اسفندماه رسماً آغاز کرده‌اند.

آخوندی با اشاره به برنامه وزارت آموزش و پرورش در زمینه ارائه خدمات رفاهی مناسب به فرهنگیان، خدمات‌رسانی بهتر و گسترده‌تر و اولویت تکریم همکاران فرهنگی و خانواده معظم آنها را جهت‌گیری برنامه‌های امسال عنوان کرد.

به گفته وی، امسال با بکارگیری تمام ظرفیت‌ها در زمینه ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان و مهمانان نوروزی با برنامه‌ریزی بهتر و پوشش مدارس بیشتر، اقدام خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی مطلوب در گرو همکاری و مشارکت جمعی است، بیان داشت: در نشست شورای آموزش و پرورش، با توجه به عنایت ویژه استاندار محترم، بر انجام این مهم تأکید شد که باید خدمات‌رسانی به مهمانان فرهنگی بهتر از سال گذشته باشد و تمام ظرفیت‌ها در این مسیر به کار گرفته شود.

آخوندی اظهار داشت: تمامی ستادهای اسکان استان به نرم‌افزار جامع مجهز هستند و تمامی امور مربوطه از طریق نرم‌افزار انجام می‌پذیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان هم‌چنین خاطرنشان کرد: امسال برای فرهنگیان امکانات فرهنگی، تفریحی، ورزشی در نظر گرفته شده است و بسته فرهنگی نیز به مهمانان ارائه می‌شود.

آخوندی در پایان گفت: جهت خدمات‌رسانی بهتر به فرهنگیان بیش از 400 نفر از عوامل اجرایی، سرایداران و سایر کارکنان در این امر مشارکت مستقیم دارند.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول