اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی چلسی کاشان:

طلسم شکست‌ناپذیری استقلال زرین قشم را می‌شکنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال چلسی کاشان گفت: در بازی برگشت چلسی کاشان با استقلال زرین قشم، طلسم شکست‌ناپذیری این تیم را در خانه‌اش می‌شکنیم.

طلسم شکست‌ناپذیری استقلال زرین قشم را می‌شکنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسن نگهداری شامگاه امروز بعد از پیروزی شاگردانش مقابل تیم استقلال زرین قشم در اولین بازی مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول بسکتبال کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتظار داریم در بازی برگشت، طلسم شکست‌ناپذیری تیم بسکتبال استقلال زرین را در قشم شکسته و به دوران شکست‌ناپذیری آنان پایان داده و به مرحله دوم پلی‌آف صعود می‌کنیم.

وی افزود: ما برای برد به جزیره قشم می‌رویم اما اگر به هر دلیلی پایمان لغزید سعی می‌کنیم با اختلاف کمتر از شش امتیاز ببازیم تا میزبان بازی سوم باشیم و اگر در نهایت با بیش از شش امتیاز هم ببازیم در قشم می‌مانیم و بازی سوم را با پیروزی پشت سر گذاشته و به مرحله دوم پلی‌آف صعود می‌کنیم.

نگهداری با بیان اینکه ما هیچ‌وقت برای باختن به خانه حریفان خود نمی‌رویم، تصریح کرد: چلسی در بازی‌های خارج از خانه نیز با همین قدرت در برابر حریفان خود ظاهر شده و اگر همه شرایط بازی به گونه‌ای رقم خورده که نتیجه را واگذار کرده است با اختلاف یک امتیاز بوده است.

وی افزود: تیم چلسی پیش از مرحله پلی‌آف نیز دو بازی خارج از خانه را با اختلاف یک امتیاز واگذار کرده است و همین شکست‌ها با اختلاف یک امتیاز،امروز در مرحله پلی‌آف می‌تواند کمک بزرگی به این تیم باشد.

نگهداری همچنین اذعان کرد: برای صعود به مرحله دوم پلی‌آف هیچ قولی نمی‌توانم بدهم اما اگر تاکتیک‌هایی که به بچه‌ها داده می‌شود، بتوانند در زمین پیاده کنند، صعود می‌کنیم.

وی افزود: تیم استقلال زرین قشم نیز تیم خوب و جنگنده‌ای بود و با توجه به سه شکست این تیم در بازی رفت و برگشت مرحله مقدماتی، نشان داده‌اند که تیم قدرتمندی هستند.

سرمربی تیم چلسی کاشان در مورد بازی امروز تیم چلسی مقابل استقلال زرین قشم عنوان کرد: به دلیل چهار خطا شدن چهار بازیکن تیم چلسی در کوارتر چهارم، مجبور شدیم با احتیاط بیشتری بازی را ادامه بدهیم و همین امر سبب شد تا اختلاف امتیازات دو تیم به حداقل برسد.

نگهداری متذکر شد: تیم چلسی کاشان در این دیدار در هیچ زمانی از بازی عقب نمانده بود حتی در لحظاتی که اختلاف دو تیم به حداقل رسید.

وی همچنین خستگی ناشی از تمرینات شدید را نیز یکی دیگر از دلایل افت تیم در کوارتر چهارم بازی اعلام کرد و گفت: ما برای رسیدن به اهداف خود تا شب گذشته نیز در تمرینات به بازیکنان تیم فشار زیادی وارد کردیم اما با ریکاوری که فردا بازیکنان انجام می‌دهند برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آماده می‌شوند.

سرمربی تیم چلسی کاشان یادآور شد: بازیکنان چلسی دراین دیدار خوب نبودند اما همه برای رسیدن به پیروزی زحمت کشیدند.

نگهداری در ادامه  با تقدیر از تماشاگران چلسی کاشان و حمایت آنان از تیم، تماشاگران کاشانی را مهمان‌نواز دانست و با اشاره به اینکه چلسی را آنگونه که باید و شاید حمایت نکردند، بیان کرد: تیم حریف در کاشان به خاطر مهمان‌نوازی تماشاگران چلسی کاشان به هیچ عنوان احساس غربت نکردند. 

اولین بازی مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور امروز بعد از ظهر بین دو تیم چلسی کاشان و استقلال زرین قشم در سالن مرحوم کتابچی کاشان با پیروزی 80 بر 74 نماینده کاشان به پایان رسید.

بازی دوم دو تیم جمعه این هفته در قشم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول