اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سقز

هئیت‌های مذهبی سد محکمی در برابر ناتوی فرهنگی هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در دیدار با مسئولان هیئت‌های مذهبی گفت: هیئت‌های مذهبی سد محکمی در برابر ناتوی فرهنگی هستند.

هئیت‌های مذهبی سد محکمی در برابر ناتوی فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام محمد وحیدی ظهر امروز در این دیدار با اشاره به اینکه امروز دشمنان برای از بین بردن هویت دینی و اسلامی ما دست به هر کاری می‌زنند، اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی می‌توانند گام موثری برای مقاله با هجمه دشمنان باشند.

 

وی افزود: امروزه هیئت‌های مذهبی با حضور در برنامه‌های ملی و مذهبی در ایام مختلف نشان داده‌اند که می‌توانند زمینه و شرایط لازم را برای ارتقای سطح دینی و فرهنگی منطقه مهیا کنند و باید با جذب و ایجاد انگیزه در جوانان زمینه حضور آنها در هیئت‌هات مذهبی را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی جایگاه ویژه‌ای در اجرای فعالیت‌های مذهبی و معرفتی دارند و در واقع آنها نهادهای مردمی هستند که بدون هیچ چشم‌داشتی برای نشر و فراگیری آموزه‌های دینی و تکریم شعائر اسلامی در تلاش بوده و در جبهه فرهنگی سد محکمی دربرابر ناتوی فرهنگی هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز همچنین ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) به نقش و جایگاه هیئت‌های مذهبی در نظام اسلامی و در طول تاریخ اسلام اشاره کرد و گفت: هیئت‌های مذهبی پرچمداران واقعی جریان اسلام ناب هستند و در زمینه حفظ و نشر شعائر اسلامی خدمات برجسته‌ای دارند.

حجت‌الاسلام وحیدی یادآور شد: باید روحیه تعامل، مشارکت، جان نثاری که از مشخصه‌های هیئت‌های مذهبی است محفوظ بماند و این برازنده هیئت‌های مذهبی است.

وی اضافه کرد: تبلیغات اسلامی امروز مفتخر است که خود را خادم و خدمتگزار هیئت‌های مذهبی که مدافعان راستین  اسلام و ارزش‌های الهی هستی بداند و در راستای حمایت از این هیئت‌هات از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

در این دیدار مسئولان هیئت‌های مذهبی گزارشی از عملکرد و برنامه‌های هیئت مذهبی ارائه کردند و گسترش برنامه‌های فرهنگی و دینی را با گرایش بومی گام مهم و لازم برای جذب جوانان به فعالیت‌های دینی بیان کردند.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول