اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم مشهد در مجلس نهم:

برگزاری همایش‌ هدفمند در معرفی شخصیت‌های مذهبی اثرگذار است

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم مشهد در مجلس نهم گفت: همایش‌ها اگر به صورت اصولی و با برنامه‌ریزی دقیق انجام شود، در معرفی بهتر شخصیت‌های مذهبی بسیار کارساز خواهد بود و نباید این همایش‌‌‌ها مقطعی باشد.

برگزاری همایش‌ هدفمند در معرفی شخصیت‌های مذهبی اثرگذار است

سیدهاشم بنی‌هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: خواجه اباصلت یکی از معاصران امام رضا(ع) و یکی از مهم‌ترین مبلّغان اسلام ناب در زمان خود بوده است.

وی تصریح کرد: خواجه اباصلت دارای بینشی بسیار عمیق در زمینه مسائل مذهبی بوده و براساس مستندات تاریخی در بیشتر سفرهای علی ‌بن موسی‌الرضا(ع) همراه ایشان بوده است و لازم است ما به عنوان شیعیان راستین اهل‌بیت(ع)، بهتر با شخصیت اباصلت آشنا شویم.

نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در بهارستان نهم گفت: بسیاری از دولت‌های پیشین مانند صفویان و در حال حاضر نیز جمهوری اسلامی ایران در زمینه احیای ارزش‌های مذهبی و توجه به شخصیت‌های معنوی پیشتاز هستند و در کنار این امر مردم نیز باید از این فرصت تاریخی به نحو احسن استفاده کنند.

نماینده منتخب مردم مشهد با اشاره به بی‌توجهی و محجوریت بارگاه خواجه اباصلت، اشاره کرد: در این زمینه باید دو مسأله به صورت دقیق مورد واکاوی قرار بگیرد.

بنی‌هاشمی گفت: همایش‌ها اگر به صورت اصولی و با برنامه‌ریزی دقیق انجام شود، در معرفی بهتر شخصیت‌های مذهبی بسیار کارساز خواهد بود و نباید این همایش‌‌‌ها مقطعی باشد.

بنی‌هاشمی خاطرنشان کرد: در همایش‌های مذهبی جوانان، هم باید موضوع اطلاع‌رسانی باشند و هم اینکه گردانندگان اصلی مراسم باشند.

نماینده منتخب مردم مشهد افزود: همان‌طور که خواجه اباصلت در عصر طلایی شیعه زندگی کرده، ما نیز هم‌اکنون در یک دوره اوج تاریخی خود هستیم و همایش خواجه اباصلت باید نگاهی دقیق‌ و عمیق به شخصیت خواجه داشته باشد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول