اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه:

اتوبوس‌های خارج اصفهان باید در ابتدای شهر توقف کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: به صورت طبیعی اتوبوس‌هایی که از خارج شهر وارد شهر می‌شوند باید در ابتدای شهر متوقف شوند و این ایستگاه باید به ابتدای خط BRT انتقال یابد.

اتوبوس‌های خارج اصفهان باید در ابتدای شهر توقف کنند

سیدعباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تردد اتوبوس‌های شهرستان فلاورجان پیش از اجرای خط بی‌آرتی تا سه‌راه حکیم نظامی و در برخی از مواقع نیز تا میدان آزادی بوده است.

وی اضافه کرد: پس از اجرا و راه‌اندازی خط یک BRT مقرر شد که اتوبوس‌هایی که در این مسیر به صورت موازی با اتوبوس‌های تندرو شهری حرکت می‌کنند، اتوبوس‌های شهرستان‌های مجاور اصفهان در ابتدای خط BRT متوقف شوند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با اشاره به اینکه طی مهرماه تاکنون جلسه‌های متعددی در این زمینه برگزار شده است، تصریح کرد: براساس این جلسات سازمان حمل و نقل عمومی شهرستان فلاورجان موظف شده است که ایستگاه اتوبوس‌های خود را از سه‌راه حکیم نظامی به ابتدای خط BRT منتقل کند.

وی با اشاره به اینکه انتقال ایستگاه اتوبوس‌های اصفهان تا به امروز محقق نشده بود، ادامه داد: اما صبح امروز انتقال ایستگاه اتوبوس‌های شهرستان انجام شده اما انتقال این ایستگاه بدون اطلاع ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان انجام شده است.

روحانی با اشاره به اینکه در حال حاضر ایستگاه اتوبوس‌های شهرستان فلاورجان از سه‌راه حکیم نظامی به فلکه قائمیه منتقل شده است، تأکید کرد: به صورت طبیعی اتوبوس‌هایی که از خارج شهر وارد شهر می‌شوند باید در ابتدای شهر متوقف شوند و این ایستگاه باید به ابتدای خط BRT انتقال یابد.

وی با اشاره به اینکه اصفهان می‌تواند به اتوبوس‌های خارج از شهر ایستگاه بدهد یا ندهد، افزود: ایستگاه مصوب اتوبوس‌های شهرستان‌های دیگر با اصفهان است و استقرار آنها در کدام ایستگاه موجود در سطح شهر توسط اصفهان تعیین می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: شورای ترافیک استان تصمیم گرفته است که برای تمامی اتوبوس‌های وارد شده از خارج شهر ایستگاه تعیین کند و حمل و نقل مردم در سطح شهر باید توسط اتوبوس‌های درون‌شهری شهرستان اصفهان انجام شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول