اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد

پرداخت بیش از 1400 میلیارد ریال اعتبار در منظریه شهرکرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از پرداخت یک هزار و 400 میلیارد و 720 میلیون ریال اعتبار در شهرک منظریه شهرکرد خبر داد.

پرداخت بیش از 1400 میلیارد ریال اعتبار در منظریه شهرکرد

علی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: سایت 180 هکتاری منظریه شهرکرد افزون بر 63 درصد پیشرفت فیزیکی در ساخت و ساز دارد.

وی با بیان اینکه به طور میانگین 70 درصد از خدمات زیربنایی در این سایت برقرار شده است، گفت: در شهرک منظریه 6 هزار و 781 واحد مسکونی ساخته می‌شود که زمینه سکونت برای 27 هزار و 124 نفر از مردم این استان را ایجاد می‌کند.

ابراهیمی با اشاره به اهمیت اجرای طرح مسکن مهر و تسریع در بهره‌برداری از این طرح، اظهار داشت: در سالی که مزین به نام جهاداقتصادی از سوی مقام معظم رهبری شده است، اجرای طرح مسکن مهر برای فاقدان مسکن استان و بهره‌برداری از آنها می‌تواند به کارنامه درخشان برای کشور تبدیل شود.

مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با مثبت ارزیابی کردن وضعیت و کیفیت پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر در این استان، تاکید کرد: روند پیشرفت و کیفیت پروژه مسکن مهر در تمامی سایت‌های استان به نحو مطلوب در حال انجام است و موانع موجود با هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌های اجرایی، برطرف شده است.

وی با اشاره به مزایای این طرح، گفت: از مزایای این طرح می‌توان به ارزان‌سازی در عین رعایت استانداردهای لازم، ساخت مسکن در تیراژ بالا و پایین آمدن سهم هزینه‌های ثابت در هر متر، پرهیز از تجمل‌گرایی، افزایش امید به خانه‌دار شدن در اقشار کم درآمد جامعه، عدم مالکیت دائمی زمین، امتیاز استفاده از تسهیلات ارزان قیمت با بوروکراسی بسیار کمتر از تسهیلات قبلی اشاره کرد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: ساخت و ساز در شهرک منظریه شهرکرد زمینه اشتغال برای بیش از 13 هزار نفر را در این استان فراهم کرده است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول