اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

یک‌میلیارد ریال اعتبار برای احداث 6 کلاس درس تامین شد

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: برای اجرای طرح ساختار نظام آموزشی 3-3-6 که یکی از بخش‌های سند تحول در نظام آموزشی است به احداث شش کلاس در بخش مرکزی نیاز است که برای این منظور یک میلیارد و 600 میلیون ریال تامین اعتبار شده است

یک‌میلیارد ریال اعتبار برای احداث 6 کلاس درس تامین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، عبدالرسول زارع صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان تنگستان بر نقش و اهمیت شورای آموزش و پرورش در ارتقای سطح آموزشی و تربیتی جامعه تاکید و اظهار داشت: این شورا باید با ضمن شناسایی نیازها و کمبودها بخش آموزشی، راهکارهای لازم را برای ارتقا و پویایی آموزش را در شهرستان فراهم کنند.

وی در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم خاطرنشان کرد: روز معلم یادآور شهادت استاد آیت‌الله مطهری، دانشمند و عالم فرزانه ایران اسلامی است که جان خود در راه تبیین و تشریح افکار و عقاید اصیل اسلامی گذاشت.

زارع افزود: با امید به اینکه رهرو آن شهید گرانقدر و همه شهیدان انقلاب اسلامی بوده و باشیم باید برنامه‌ریزی مناسبی برای برگزاری برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم صورت گیرد.

وی تاکید کرد: ضروری است همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اجرای برنامه هفته بزرگداشت مقام معلم همکاری لازم را با شورای آموزش و پرورش شهرستان داشته باشند.

فرماندار تنگستان در ارتباط با کمبود فضای آموزشی نیز اعلام کرد: برای اجرای طرح ساختار نظام آموزشی 3-3-6 که یکی از بخش‌های سند تحول در نظام آموزشی است به احداث هشت کلاس در بخش مرکزی نیاز است که برای این منظور یک‌میلیارد و 600 میلیون ریال تامین اعتبار شده است.

وی همچنین از ستاد تسهیلات سفر به ویژه آموزش و پرورش شهرستان و بخش دلوار که در افزایش رفاه و آسایش مسافران نوروزی هرساله با تامین اقامتگاه مسافران نوروزی نقش مهم و حساسی را در ستاد تسهیلات سفر ایفا می‌کند و همواره رضایت مسافران نوروزی در این زمینه را شاهد بوده‌ایم تقدیر کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تنگستان نیز اعلام کرد: در ایام نوروز 773 نفر شامل 215 خانوار در هفت مدرسه بخش مرکزی شهرستان اسکان یافتند.

غلامشاه زیارتی همچنین اعلام کرد: برای اجرای طرح 3-3-6  در شهرستان تنگستان 34 نیرو و هشت کلاس درس نیاز است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول