اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

فریاد غربی‌ها از ترس است / وضعیت سیاسی کشور مطلوب است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد وضعیت سیاسی کشور را مطلوب دانست و گفت: واکنش غرب در حد فریاد است و آنها اذعان می‌کنند فریادشان از ترس است.

فریاد غربی‌ها از ترس است / وضعیت سیاسی کشور مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار یونس امیری امروز در همایش تجلیل از هنرمندان بسیجی این استان که به همت بسیج هنرمندان و در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت سیاسی امروز کشور ما بسیار مطلوب است و غرب و همه بدخواهان مجبور به عقب نشینی شده‌اند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: مشکلاتی نیز داریم ولی کشوری که 34 سال روی پای خود ایستاده است و کسی منتی بر آن نداشته در طول تمام این سال‌ها کار بی‌نظیری انجام داده است.

امیری در ادامه افزود: باید پروردگار را شکر کنیم که امروز با عزت و افتخار و اقتدار در نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم.

این فرمانده ارشد نظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اکنون هیچ کشوری نمی‌تواند نگاه چپ به ما داشته باشد و همه حرف‌هایی که اکنون توسط برخی کشورها و قدرت‌ها زده می‌شود در حد و سطح جنگ روانی و فریاد است که غربی‌ها اذعان می‌کنند فریاد آنها از ترس است.

وی به سال تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی نیز اشاره کرد و بیان داشت: سال 91 با اجرای فرمان رهبری در عرصه عمل سال عزت و سربلندی هر چه بیشتر ایران اسلامی است.

امیری به فرمان نوروزی رهبری در سال‌های 89، 90 و 91 اشاره کرد و گفت: این فرمان‌ها همگی یک معنا و مفهوم دارند که با به کار بستن آنها وضعیت اقتصادی کشور بهتر می‌شود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: خواسته اصلی رهبری از ما این است که فرهنگ کار و تلاش و تولید را در استان خودمان بالا ببریم که متاسفانه به هر دلیل در این زمینه ضعیف عمل کرده‌ایم.

 

*اهمیت کمی به کار و تلاش در کهگیلویه و بویراحمد داده می‌شود

امیری با توصیف آن‌چه که در مدت هفت ماه از حضور خود در این استان دیده، تصریح کرد: در بسیاری از موارد از جمله در صحنه بودن همچون حضور حداکثری در انتخابات بسیار خوب و بالاتر از انتظار شرکت داشته‌ایم ولی در برخی موضوعات از جمله کار و تولید ضعیف هستیم.

وی با اشاره به این‌که در این استان اهمیتی به کار و تلاش داده نمی‌شود، عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا مصرف کننده نباشیم بلکه خودمان نیز تولید کنیم.

 

*وقتی حرف از کار و تلاش زده می‌شود دائم از محرومیت می‌گوییم

امیری با انتقاد از این‌که تا جایی حرف از این مسائل زده می‌شود دائم می‌گوییم محروم هستیم، تاکید کرد: هیچ کس از اصفهان و شیراز و تهران این‌جا را آباد نمی‌کند مگر این که خودمان آن را آباد کنیم و به عمران آن بیاندیشیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با ذکر این نکته که متاسفانه در کار و تلاش ضعیف هستیم، تصریح کرد: به بیکاری و سستی و تنبلی بیش از کار اهمیت می‌دهیم.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول