اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

توجه به کیفیت قرآن‌آموزی از بالاترین عملکرد ما است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: بالاترین و مؤثرترین عملکرد ما توجه به کیفیت قرآن‌آموزی است.

توجه به کیفیت قرآن‌آموزی از بالاترین عملکرد ما است

حجت‌الاسلام مهدی ستوده امروز در حاشیه همایش بزرگ جامعه قرآنی در استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: امروز بالاترین و مؤثرترین عملکرد ما توجه به کیفیت قرآن‌آموزی است و به همین لحاظ ما قرآن‌آموزی را به نهادها، مؤسسات، ارگان‌های مردم نهاد و سازمان‌های مردمی سپرده‌ایم.

وی یادآور شد: امروز بیش از 160 مؤسسه مردمی قرآن‌آموزی از دورترین نقطه در اصلاندوز گرفته تا لرد خلخال فعال است و تلاش می‌کنیم تا تعامل بین این دو ارگان یعنی سازمان تبلیغات اسلامی و مؤسسات مردمی بیش از پیش عمیق‌تر شود.

ستوده مسجدمحوری را ملاک فعالیت‌های قرآنی اعلام کرد و ادامه داد: هر قدر فعالیت‌های قرآنی به مساجد کشیده شود به همان اندازه تأثیر این نوع تربیت خود را نشان می‌دهد چرا که تربیتی که در مساجد وجود دارد در هیچ جا نمی‌بینیم.

این مسئول تصریح کرد: اگر سرمنشأ آموزش‌های قرآنی مساجد باشد ما می‌توانیم به آینده روشن این آموزش‌ها امیدوار باشیم.

ستوده فراگیر کردن آموزش قرآن را از مهم‌ترین اهداف تبلیغات اسلامی اعلام کرد و گفت: امروز برای ما جای خرسندی است که هزاران نفر در استان اردبیل به درجه‌ای رسیده‌اند که ما می‌توانیم به عنوان مربیان قرآنی از آنها استفاده کرده و استادمحور بودن را عملیاتی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل خاطر نشان کرد: الگوی ما در آموزش قرآن منویات مقام معظم رهبری است و ما به جای کمیت در آموزش‌ها به کیفیت می‌پردازیم.

ستوده از اجرای 75 درصد برنامه‌های دارالقرآن در مناطق محروم خبر داد و افزود: تبادل نظر با مؤسسات، تربیت جمعیتی، نخبه‌پروری و... جزو بحث‌های اصلی ما است که دارالقرآن کریم استاد اردبیل می‌تواند در سال جدید به آنها پرداخت کند.

وی همچنین تولید محتوا، نرم‌افزارهای قرآنی و نمایشگاه‌های قرآنی را از دیگر برنامه‌هایی اعلام کرد که باید در سال جدید به آن اهتمام ورزیده شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول