اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به صورت متمرکز استانی در خان‎به‎بین برگزار شد؛

برگزاری جشن قرآن‎آموزی دانش‎‎آموزان اول ابتدائی در گلستان

خبرگزاری فارس: جشن قرآن‎آموزی دانش‎آموزان کلاس‎های اول ابتدائی به صورت متمرکز استانی در ابولفضلیه شهر خان‎به‎بین از توابع رامیان برگزار شد.

برگزاری جشن قرآن‎آموزی دانش‎‎آموزان اول ابتدائی در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جشن قرآن‎آموزی دانش‎آموزان کلاس‎های اول ابتدائی به صورت متمرکز استانی در ابولفضلیه شهر خان‎به‎بین از توابع شهرستان رامیان برگزار شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان صبح امروز در این مراسم اظهار داشت: برنامه‎های قرآن‎آموزی دانش‎آموزان به رشد و اعتلای دستورات روحانی آن منجر شود باعث طراوت و شادابی بیشتر دانش آموزان شود.
عیسی پائین‎محلی افزود: برنامه‎ریزی‎های انجام شده در دوره ابتدایی برای آموزش قرآن، دانش‎آموزان را در پایان این دوره قادر به روخوانی صحیح قرآن می‎کند.
وی با اشاره به جدید التالیف بودن کتاب‎های پایه اول ابتدایی، گفت: دانش‎آموزان پایه اول ابتدایی در سال جاری تحصیلی کتاب قرآن تازه تالیف خود را خواهند آموخت.
مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد: کتاب قرآن دانش‎آموزان پایه اول ابتدایی به آموزش روخوانی آیه‎های کوتاه، ساده و مفاهیم قرآنی می‎پردازد.
معاون آموزش ابتدائی مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان هم با تقدیر از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رامیان که میزبانی این مراسم آسمانی را بر عهده داشتند، بیان کرد: اهمیت یادگیری قرآن برای مسلمانان واضح و روشن است و شایسته است خانواده‎ها هم در کنار آموزش و پرورش و سایر ارگان‎های دست‎اندرکار نسبت به قرآن‎آموزی فرزندانشان اقدام کنند.
حوریه رضوانی یکی از راه‎های کمک به بحث‎های آموزش مدارس و به ویژه آموزش‎های قرآنی را تعامل بیشتر اولیا با مربیان و مربیان رده‎های مختلف تحصیلی دانست.
در ادامه آموزش بخشی از قرآن توسط اساتید و مربیان صورت پذیرفت و از دانش‎آموزان برتر قرآنی تجلیل به‌عمل آمد.
انتهای پیام،/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول