اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

گلستان حائز رتبه سوم در نهضت قرآن‎آموزی کشور است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: استان گلستان حائز رتبه سوم در نهضت قرآن‎آموزی کشور است.

گلستان حائز رتبه سوم در نهضت قرآن‎آموزی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در همایش بزرگ نغمه سرایان ناب قرآنی که در مسجد امام محمد باقر (ع) لشکر 30 پیاده گرگان برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام (ره) با قرآن انقلاب کرد و رهبر معظم انقلاب با قرآن نظام را مدیریت می‎کند و کلام‎الله مجید الگوی مدیریتی نظام جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: انسانی که قرآنی شود پاک و عفیف خواهد شد و بر اساس آموزه‎های دینی قرآن عهد نامه‎ای بین پروردگار و انسان‎ها است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: خواندن قرآن باعث نورانی شدن قلب انسان می‎شود و عدم ارتباط با قرآن باعث تیرگی قلب‎ها خواهد شد.

جمشیدی خاطرنشان کرد: امروز موج بیداری اسلامی که در دنیا علیه حکومت‎های مستبدانه، دیکتاتوری و طاغوت‎های زمانه در حال پیروزی و به ثمر نشستن است برگرفته از آموزه‎ها و تعلیمات قرآنی ملت‎های مسلمان می‎باشد.

وی ضمن تأکید بر اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در ایران اسلامی اظهار داشت: سهم استان گلستان در نهضت قرآن‎آموزی کشور 60 هزار نفر است و تاکنون بیش از 103 هزار نفر در این طرح ثبت‎نام کرده‎اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان افزود: میانگین کشور در این زمینه 19 درصد و در گلستان در حدود 36 درصد است و از این حیث استان گلستان حائز رتبه سوم در کشور است که این امر نشان دهنده علاقه مندی جوانان استان به فرهنگ قرآنی می‎باشد و آینده‎ای نورانی در انتظار این عزیزان خواهد بود.

در این همایش به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک هزار و 357 نفر از از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان گرگان، سوره فجر را همخوانی کردند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول