اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای فرهنگ عمومی سمنان:

دوره‏های ویژه قرآن‏آموزی در سمنان برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان اعلام کرد: با تدابیر اتخاذ شده، دوره‏های ویژه قرآن‏آموزی در سمنان برگزار می‏شود.

دوره‏های ویژه قرآن‏آموزی در سمنان برگزار می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا عصر امروز در نشستی با همین موضوع، به توزیع 300 جلد قرآن و مفاتیح در سطح این شهرستان خبر داد. 
عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان افزود: این تعداد قرآن و مفاتیح بین مراکز و موسسات، جلسات ثابت و سیار قرائت قرآن، مساجد و هیئت‏های مذهبی توزیع شده است.
تقوی‏نیا با بیان اینکه این اقدام از سوی واحد دارالقرآن الکریم اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان انجام شده است، اظهار داشت: این واحد به منظور آشنایی بیشتر نسل جوان با استادان علم قرائت و الحان و نغمات قرآنی اقدام به توزیع  200 حلقه لوح فشرده قرائت مشهورترین قاریان جهان نیز کرده است.
عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان همچنین از برگزاری یک دوره تفسیر نسیم حیات 18 در پایگاه هوایی خاتم‏الانبیا این شهرستان خبر داد.
تقوی‏نیا افزود: این دوره در 80 ساعت آموزشی و به صورت حضوری و در  قالب 40 جلسه آموزشی برگزار می‏شود.
وی با بیان اینکه 40 نفر از خواهران در این دوره شرکت دارند، اظهار داشت: حجت‏الاسلام حسن پرورش‏عمارت، استاد حوزه و دانشگاه تدریس این حوزه را بر عهده خواهد داشت.
عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان یادآور شد: دوره تفسیر نسیم حیات 18 با همکاری فرماندهی عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی سمنان برگزار می‏شود.
انتهای پیام/ ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول