اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین نمایشگاه تخصصی مهدویت در یزد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نخستین نمایشگاه تخصصی مهدویت، انتظار و بیداری اسلامی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) برگزار می‌شود.

نخستین نمایشگاه تخصصی مهدویت در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، این نمایشگاه در محل دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، واقع در میدان امام حسین(ع) از تاریخ 26 تا 31 فروردین‌ماه از ساعت هشت تا 22 دایر خواهد بود.

نمایشگاه تخصصی مهدویت، انتظار و بیداری اسلامی صبح‌ها 8 تا 12 برای بازدید دانش‌آموزان مدارس مقطع متوسطه هم‌چنین مهدهای کودک‌ شهرستان یزد و ظهرها 12 تا 22 برای بازدید عموم دایر است.

این نمایشگاه در زمینه‌های کودک و انتظار، شهدا، انتظار و بیداری اسلامی، ولایت‌فقیه و ... آماده بازدید عموم است.

در کنار برگزاری نمایشگاه مهدویت، انتظار و بیداری اسلامی کارگاه‌های تخصصی در محل نمایشگاه در زمینه‌های نقد فیلم، مدعیان دروغین، نقش رهبری در بیداری اسلامی، شب شعر و بیداری اسلامی و طلیعه ظهور برقرار است.

در این نمایشگاه از حضور اساتید و روحانیون کشوری از جمله آیت‌الله حائری‌شیرازی نماینده مردم شیراز در مجلس خبرگان رهبری و ... استفاده می‌شود.

براساس هماهنگی صورت گرفته با اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد مقرر شد دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهرستان یزد در دو سانس خواهران و برادران ضمن بازدید از نمایشگاه مهدویت، انتظار و بیداری اسلامی در کارگاه‌های آموزشی این نمایشگاه حضور داشته باشند.

افتتاحیه این نمایشگاه روز شنبه 26 فروردین‌ماه ساعت 12 ظهر و اختتامیه این نمایشگاه پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه ساعت 16 با حضور حجت‌الاسلام حیدری‌کاشانی در سالن شهید علیزاده خواهد بود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول