اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بنادر خبر داد

صدور مجوز تاسیس و ساخت کارگاه شناورسازی در بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون فنی و مهندسی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: کارگاه مجوز تأسیس و ساخت کارگاه تعمیر و ساخت شناور در استان بوشهر توسط سازمان بنادر و دریانوردی صادر شد.

صدور مجوز تاسیس و ساخت کارگاه شناورسازی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، علیرضا کبریایی، معاون فنی و مهندسی سازمان بنادر و دریانوردی اظهار: در پی تقاضای شرکت محبوب‌لیان مبنی بر صدور مجوز تأسیس و ساخت کارگاه تعمیر و ساخت شناور در استان بوشهر، پس از بررسی در کمیته صدور مجوز سازه ها و تأسیسات دریایی با صدور مجوز موافقت شد.

به گفته رئیس کمیته صدور مجوز سازه‌ها و تأسیسات دریایی، مجوز صادره شامل دو شاخه موج شکن و یک پست اسکله به طول 280 متر و عرض 11 متر است.

کبریایی اضافه کرد  کارگاه تعمیر و ساخت شناور شرکت محبوب لیان با میزان سرمایه گذاری یک‌هزار و 200 میلیارد ریال و میزان اشتغال به کار مستقیم 300 نفر و غیرمستقیم 2 هزار نفر، به لحاظ اشتغال زایی، نقش بسزایی در اقتصاد منطقه ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای بند 22 از ماده 3 آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب مجلسین سال 1348 و تبصره الحاقی مصوب 1387 مجلس شورای اسلامی، صدور اجازه تأسیس اسکله و سایر تأسیسات و تجهیزات ضمن تصویب طرح مربوطه با داشتن حق نظارت در اجرا و بهره برداری به عهده این سازمان است.

 

* تمدید گواهینامه‌های مدیریتی اداره کل بنادر استان بوشهر

بر اساس گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، موسسه SGS سوییس، پس از انجام ممیزی در بندر بوشهر، گواهینامه‌های سیستم مدیریت یکپارچه اداره کل بنادر و دریانوردی را تمدید کرد.

در این ممیزی که توسط نمایندگان موسسه SGS در ایران انجام شد، تمام فرآیندهای تحت سیستم مدیریت یکپارچه مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت با توجه به عدم وجود مغایرت در فرآیندها، گواهینامه‌های ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, OHSAS 18001:2007 بندر بوشهر تمدید شد.

گفتنی است، اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از سال 1387 موفق به کسب گواهینامه‌های ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, OHSAS 18001:2007 شده است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول