اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفته است

افتتاح 22 پروژه عمرانی توسط اداره‌کل بنادر و دریانوردی در خوزستان

خبرگزاری فارس: معاون مهندسی و عمران اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، مجموع پروژه‌ها افتتاح شده توسط این اداره در استان خوزستان به 22 پروژه عمرانی رسیده است.

افتتاح 22 پروژه عمرانی توسط اداره‌کل بنادر و دریانوردی در خوزستان
مسعود قاسمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در راستای ارتقا و توسعه ابعاد مختلف بنادر استان برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: طی مدت اجرای این پروژه‌ها، شاهد ایجاد اشتغال برای 253 نفر بوده‌ایم.

معاون مهندسی و عمران اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اشاره کرد: با توجه به افتتاح 14 پروژه در نیمه اول سال‌جاری با هزینه‌ای بالغ بر 447 هزار و 883 میلیون ریال و با احتساب هشت پروژه فعلی، مجموع پروژه‌های افتتاحی این اداره‌کل در سال جهاد اقتصادی به 22 پروژه در بخش عمرانی خواهد رسید.

وی بیان کرد: همه تلاش این اداره در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های بنادر در استان است.

قاسمیان هم‌چنین خاطرنشان کرد: امیدواریم با اقدامات و برنامه‌های در دستور کار به ‌زودی شاهد توسعه دیگر ابعاد عمرانی و اقتصادی در منطقه باشیم.

وی در ادامه با اشاره به قرار داشتن در ایام دهه فجر افزود: بزرگداشت دهه فجر در 33 سال گذشته یکی از عوامل صدور انقلاب است.

معاون مهندسی و عمران اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان خاطرنشان کرد: دنیا به نظام اسلامی ما به چشم الگویی کم‌نظیر نگاه می‌کند.

وی با بیان اینکه بزرگداشت دهه فجر یک سنت مهم و فرخنده است که هر سال با ادبیات جدید مقاومت و ایثار برای جهانیان ترجمه می‌شود، خاطرنشان کرد: در برنامه‌ریزی‌هایی که با نظر مسئولان کمیته‌ها انجام می‌شود، باید شأن و منزلت این دهه مبارک مورد توجه قرار گیرد.

قاسمیان ادامه داد: با وجود تبلیغات منفی دشمنان، انقلابیان کشورهای منطقه، انقلاب اسلامی ایران را به عنوان الگوی خیزش‌های آزادیخواهانه خود پذیرفته‌اند و این مسئله موجب تشدید دشمنی ابرقدرت‌ها با حکومت ما شده است.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول