اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی بردخون:

بردخون کمبودهای بهداشتی و درمانی زیادی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی بردخون گفت: شهر بردخون در زمینه بهداشتی درمانی کمبودهای فراوان دارد و نیازمند توجه و ارتقاء بیشتری است.

بردخون کمبودهای بهداشتی و درمانی زیادی دارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام سید ابراهیم سعیدی صبح امروز در نشست ویژه هفته سلامت که در مرکز بهداشتی درمانی شهید بردستانی بردخون برگزار شد اظهار داشت: این شهر همچنین در زمینه بهداشتی و درمانی نیازمند ارتقا است تا مردم برای خدمات درمانی نیاز نداشته باشند که به شهرهای دیگر بروند.

وی با اشاره به آموزه‌های دینی در مورد سلامت روح و جسم انسان و نقش تغذیه سالم گفت: بردخون با جمعیت خود و مهاجرپذیری آن و استقرار شرکت‌های نفت و گاز نیازمند راه‌اندازی یک مرکز درمانگاه شبانه‌روزی مجهز است تا بتواند جوابگوی بیماران و مراجعان خود باشد.

رئیس شورای اسلامی بردخون افزود: سن افراد جامعه رو به افزایش است و بر جمعیت سالمند منطقه افزوده می‌شود پس باید برای رفاه و خدمت‌رسانی به این قشر و تأمین امکانات و فرصت‌های مناسب برنامه‌ریزی کرد.

وی بر تفکیک خانه بهداشت از مرکز بهداشتی درمانی تأکید کرد و آن را به نفع مردم و دست‌اندرکاران بخش سلامت دانست.

سعیدی خواستار استقرار مطب پزشکان متخصص، ایجاد داروخانه شبانه‌روزی، آزمایشگاه ویژه سلامت و عدم اعتیاد و ازدواج در بردخون شد و آن را موجب رضایتمندی مردم خواند.

دکترعلیرضا بی‌همتا سرپرست مرکز بهداشتی درمانی شهید بردستانی بردخون نیز بر افزایش سلامت در جامعه تأکید کرد و گفت: با تلاش دولت و همکاری مردم میزان بهره‌مندی افراد از سلامتی در کشور سیر صعودی داشته است.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از غذاهای محلی ویژه سالمندان برپا شده بود و مورد بازدید مسئولان و مراجعان قرار گرفت.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول