اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش:

خدمات مشاوره‌ به 10 هزار کشاورز در دشتستان ارائه شد

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی آبپخش گفت: خدمات مشاوره‌ به 10 هزار کشاورز در دشتستان ارائه شد.

خدمات مشاوره‌ به 10 هزار کشاورز در دشتستان ارائه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان محمداسماعیل شفیعی پنج‌شنبه شب در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی آبپخش اظهار داشت: جهاد کشاورزی آبپخش در سال‌های اخیر با تمام توان در راستای ارائه خدمات و جلب رضایت کشاورزان کوشیده است.

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش خاطر نشان کرد: ارائه خدمات مشاوره به کشاورزان از مهم‌ترین فعالیت‌های جهاد کشاورزی آبپخش است که با استقبال گسترده کشاورزان این بخش مواجه شده و بیش از 10 هزار نفر از کشاورزان این بخش از اینگونه خدمات بهره می‌برند.

شفیعی بیان داشت: مشاوره‌های صورت گرفته در کشاورزی علمی تاثیرات فراوانی داشته و کشاورزان با تمام توان در راستای عمل به فنون و ملزومات علمی کشاورزی در فرآیند فعالیت‌های یک ساله خود گام برداشته‌اند و این امر در بهبود وضعیت کشاورزی بخش آبپخش تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: افزایش حجم تولیدات کشاورزی یکی از مهم‌ترین خواسته‌های کشاورزان این بخش است که با بهره‌گیری از قواعد اصولی و علمی کشاورزی میسر است و کشاورزان آبپخشی به همین منظور این مسائل را مورد توجه قرار داده‌اند.

این مسئول ابراز داشت: در یک سال گذشته تشکیل جلسات متعدد با کشاورزان و باغداران بخش آبپخش در گسترش حوزه‌های مشاوره‌ای اثرگذار بوده و شاهد بازدید از مزارع و باغات این بخش توسط کارشناسان جهادکشاورزی بخش و مسئولان بخش بوده‌ایم.

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش اضافه کرد: بخش آبپخش به دلیل گستردگی جغرافیایی توان بالایی در زمینه پرورش دام، باغداری و زراعت در حوزه‌های مختلف دارد و در روستاها و مرکز این بخش کشاورزی یکی از مشاغل مهم مردم محسوب می‌شود و قریب به 8 هزار و 500 نفر در این حوزه فعالیت دارند.

شفیعی خاطر نشان کرد: آبپخش بیش از 20 هزار هکتار اراضی کشاورزی دارد و در سال تولید ملی برای بهبود محصولات اهتمام می‌ورزیم.

وی افزود: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را با نام "حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی" مزین فرموده‌اند باید از تمام توان و پتانسیل برای بهبود وضعیت اشتغال و فعالیت در حوزه کشاورزی بهره ببریم.

انتهای پیام/ صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول