اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشتستان خبر داد

اعتبار 47 میلیارد ریالی برای آبادانی روستاهای دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشتستان از اعتبار 47 میلیارد ریالی برای آبادانی روستاهای این شهرستان خبر داد.

اعتبار 47 میلیارد ریالی برای آبادانی روستاهای دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین محسنی بعد از ظهر امروز در نشست با فرماندار دشتستان اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در توسعه و گسترش روستاها و افزایش امکانات رفاهی برای ساکنان مناطق روستایی اهتمام جدی داشته و دارد و بدون تردید نقش بنیاد مسکن در این مسئله بسیار پررنگ است.

وی افزود: اجرای طرح‌های هادی روستایی در سال‌های اخیر در دشتستان شتاب گرفته و این امر زمینه‌ساز توسعه‌ زیرساخت‌های عمرانی روستاها است و سبب تسهیل سکونت در روستاها می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشتستان با اشاره به اینکه افزایش امکانات روستاها در جلوگیری از مهاجرت روستاییان اثربخش است خاطرنشان کرد: باید نسبت به بهبود وضعیت عمرانی و توسعه امکانات رفاهی اقدام کنیم تا ساکنان روستاها با امیدواری بیشتری در روستا بمانند و مهاجرت نکنند.

محسنی از اعتبار 47 میلیارد ریالی برای آبادانی روستاهای دشتستان خبر داد و گفت: احداث 11 خانه عالم، اجرای 59 پروژه طرح هادی روستایی شامل خیابان، پل‌سازی و پارک با اعتبار 47 میلیارد ریال در شهرستان دشتستان آغاز و اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: از بخشداران و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در دشتستان انتظار داریم با بیان مشکلات و دغدغه‌های روستاهای شهرستان، نسبت به توسعه روستاها همکاری کنند.

محسنی یادآور شد: ساکنان روستاها نباید احساس کمبود امکانات داشته باشند و مسئولان در حد توان و ظرفیت برای رفع دغدغه این عزیزان تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول