اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

اماکن مسکونی شهرهای زیر 25 هزار نفر دشتستان سنددار می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: اماکن مسکونی شهرهای زیر 25 هزار نفر دشتستان سنددار می‌شوند.

اماکن مسکونی شهرهای زیر 25 هزار نفر دشتستان سنددار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و کارکنان بنیاد مسکن شهرستان دشتستان اظهار داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده و همه باید در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

وی افزود: تولیدکنندگان داخلی نیز باید بر کیفیت محصولات خود بیافزایند تا مردم به سمت مصرف کالاهای ساخت داخل ترغیب شوند.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: تقویت بنگاه‌های تولیدی و پرداخت تسهیلات برای واحدهای فعال می‌تواند در تقویت تولیدکنندگان تاثیرگذار باشد.

خسروی با اشاره به اهمیت بنیاد مسکن و نقش این نهاد در توسعه روستاها تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با دستور امام راحل و عظیم‌الشان تاسیس شده و تاکنون منشا خیر و برکت زیادی بویژه در عمران روستاها شده است.

وی اضافه کرد: توسعه راه‌های روستایی و گسترش امکانات رفاهی در روستاها در سال گذشته در دشتستان با کیفیت و کمیت خوبی انجام شد و انتظار داریم در سال جاری نیز با تلاش همه مسئولان بنیاد مسکن شاهد بهبود وضعیت روستاها باشیم.

فرماندار دشتستان از اجرای طرح هادی در 35 روستای دشتستان خبر داد و افزود: سال گذشته با اعتبار 27 میلیارد ریال 35 طرح هادی روستایی اجرا شد که این امر رضایت روستاییان را فراهم کرد.

خسروی بیان کرد: بیش از سه هزار و 900 واحد مسکونی روستایی نیز در دشتستان بازسازی و بهسازی شدند که امر بسیار مهمی است.

وی یادآور شد: با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشتستان، برای نخستین بار اجرای طرح سنددار کردن اماکن مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر در هفت شهر این شهرستان انجام می‌شود که گام ارزشمندی در توسعه شهرهای دشتستان است.

خسروی گفت: حمایت از محرومان در دشتستان با تلاش دسته‌جمعی مسئولان انجام شده و بنیاد مسکن نیز نقش ارزشمندی در این امر دارد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول