اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

برگزاری نشست چالش ارتداد و آزادی عقیده در جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس موسسه قرآن و عترت امام رضا (ع) شهرستان جهرم از برگزاری نشست تخصصی با عنوان چالش ارتداد و آزادی عقیده در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نشست چالش ارتداد و آزادی عقیده در جهرم

جمال پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: شبهات دینی از جمله مسائل مطرح امروز به شمار می‏روند و پاسخگویی به این مسائل از منظر دینی، در شرایط امروزی از مطلوبیت ویژه‏‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به رواج شبهات توسط برخی از پیروان فرق و ادیان و لزوم پاسخگویی به آن افزود: بر آن شدیم تا در زمینه پاسخگویی به این‌گونه شبهات سلسله نشست‌هایی را با حضور فرهیختگان و اساتید حوزه و دانشگاه در سطح شهرستان جهرم برگزار کنیم.

رئیس موسسه قرآن و عترت امام رضا (ع) جهرم بیان کرد: در نخستین جلسه از این نشست که با عنوان چالش ارتداد و آزادی عقیده، یکشنبه شب در تالار فردوسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم برگزار می‌شود چند نفر از اساتید فرق و ادیان، حقوق و علوم قرآنی به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

پارسا خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام در پوشش دین به وسیله کتاب‌های جعلی خود تلاش می‌کنند ریشه اسلام را بخشکانند که این تلاش بیهوده است.

رئیس موسسه قرآن و عترت امام رضا (ع) جهرم تصریح کرد: خداوند پیامبران را برای هدایت انسان‌ها اعزام کرد و همراه آنان کتاب و مواعظی فرستاد که به وسیله کتاب و محتوای آن جامعه مخاطب خود را به سمت عبادت خدا و اجتناب از طاغوت دعوت کنند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول