اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رنکینگ انجمن سپک‌تاکرای کشور؛

سپک تاکرای گیلان سوم شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی گیلان گفت: طبق اعلام رنکینگ انجمن سپک تاکرای کشور، گیلان با کسب پنج هزار و 400 امتیاز در این رتبه‌بندی سوم شد.

سپک تاکرای گیلان سوم شد
اسماعیل شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار داشت: برای نخستین بار«رنکینگ» سپک تاکرا استان‌های کشور از سوی انجمن این رشته صورت گرفت.
وی ادامه داد: براساس این رتبه‌بندی، گیلان با پنج هزار و 400 امتیاز پس از استان‌ اراک با 15 هزار و 150 امتیاز و زنجان با 7 هزار امتیاز به عنوان سوم دست یافت.
شکری بیان داشت: این رتبه‌بندی طبق کارایی و راندمان استان‌ها در یک سال و نیم گذشته و کسب عنوان‌های به دست آمده در لیگ یک و دو، مسابقات قهرمانی کشور، رقابت‌های بین‌المللی، رده‌های سنی مختلف، برگزاری کلاس‌های آموزشی و همچنین میزبانی مسابقات مختلف و برگزاری اردوها صورت گرفته است.
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی گیلان با اشاره به میزبانی این استان در رقابت‌های لیگ بیس‌بال منطقه شمال کشور گفت: این رقابت‌ها با حضور 100 بازیکن در قالب پنج تیم در رشت برگزار شد.
وی تصریح کرد: تربیت بدنی گیلان، تربیت بدنی قم، تربیت بدنی خراسان رضوی، مهر ایرانیان البرز و شهرداری سمنان، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند.
شکری با بیان اینکه این مسابقات تا اول مهر ماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: براساس برنامه در روز نخست تربیت بدنی قم با تربیت بدنی گیلان، مهر ایرانیان البرز با شهرداری سمنان و تربیت بدنی قم با تربیت بدنی خراسان رضوی دیدار کردند.
وی یادآور شد: در روز دوم شهرداری سمنان با تربیت بدنی گیلان و تربیت بدنی خراسان رضوی با مهر ایرانیان البرز مسابقه می‌دهند.
این مسئول درباره دیدارهای روز سوم این رقابت‌ها اذعان داشت: در این روز شهرداری سمنان با تربیت بدنی قم، مهر ایرانیان البرز با تربیت بدنی گیلان و شهرداری سمنان با تربیت بدنی خراسان رضوی رقابت می‌کنند.
به گفته وی، در مرحله رفت، تیم شهرداری سمنان به مقام نخست رسید و تیم‌های مهر ایرانیان البرز و تربیت بدنی گیلان به ترتیب دوم و سوم شدند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول