اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بابل:

تصادف در بابل سبب مرگ موتورسوار 28 ساله شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بابل گفت: بر اثر سانحه تصادف دو نفر در بابل کشته و زخمی شدند.

تصادف در بابل سبب مرگ موتورسوار 28 ساله شد

حسین خانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: مقارن ساعت 21 و 14 دقیقه شب گذشته در پی تماس شهروندان بابلی با سامانه 125 مبنی بر سقوط یک موتورسوار به داخل  کمربندی در حال احداث بهنمیر واقع در انتهای شهرک بهزاد، بلافاصله دو اکیپ عملیاتی از ایستگاه‌های دو و سه آتش‌نشانی به محل اعزام و جسد فرد یاد شده را از داخل کانال به بیرون انتقال دادند.

وی تصریح کرد: این حادثه بر اثر برخورد موتورسیکلت به مانع و در نتیجه سقوط موتور به داخل کانال عرضی در حال احداث در قسمتی از کمربندی رخ داده که در این سانحه بر اثر ضربه شدیدی که به سر موتورسوار وارد شد این موتورسوار 28 ساله، جان خود را از دست داد.

خانپور بیان داشت: ماموران آتش‌نشانی با وجود تاریکی هوا و سرعت جریان آب توانستند جنازه این موتورسوار را که در 400 متر پایین‌تر از محل سقوط از داخل کانال بود به بیرون انتقال دهند.

وی تصریح کرد: همچنین روز گذشته در پی تماس شهروندان بابلی با سامانه 125 مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با تیر برق در شهرک شمال بلافاصله اکیپ عملیات ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام و در مدت زمانی اندک، سرنشین مصدوم را از داخل خودرو خارج کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این حادثه که به علت سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه رخ داده سرنشین 17 ساله خودروی پراید مصدوم شد که با سرعت عمل ماموران آتش‌نشانی از مرگ حتمی  نجات یافت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بابل از رانندگان وسایل نقلیه خواست با رعایت نکات ایمنی و بستن کمربند ایمنی سلامتی و آرامش خانواده و خود را تضمین کنند.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول