اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اسفراین خبر داد

کاهش 25 درصدی وقوع تصادفات برون‌شهری در اسفراین

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی اسفراین از کاهش 25 درصدی وقوع تصادفات برون‌شهری در این شهرستان خبر داد.

کاهش 25 درصدی وقوع تصادفات برون‌شهری در اسفراین

 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان شمالی، حسین بدری اظهار داشت: در طرح نوروزی امسال 13 فقره وقوع تصادفات برون‌شهری رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، در وقوع تصادفات برون‌شهری 25 درصد کاهش داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: طی مدت یاد شده 11 فقره انواع سرقت‌ها به وقوع پیوسته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، با 15 درصد کاهش وقوع روبرو بوده‌ایم.

بدری افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در طرح نوروزی امسال موفق به کشف 530 گرم مواد مخدر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با یک کیلو و 40 گرم، 45 درصد کاهش کشف داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی اسفراین از افزایش 38 درصدی دستگیری مجرمان انواع جرایم خبر داد و تصریح کرد: طی این مدت 29 متهم در این شهرستان دستگیر شدند.

وی همچنین در پایان به برگزاری مسابقات سنتی و کشوری کشتی با چوخه روز 14 فروردین ماه در گود زینل‌خان شهرستان اسفراین اشاره کرد و گفت: از بدو ادغام این مسابقات تاکنون، برای نخستین بار تمام مسائل امنیتی و ترافیکی آن را اجرا کرده‌ایم که این مهم مورد تقدیر و تشکر مسئولان محلی، فرمانداری، امام جمعه شهرستان و اعضای شورای تأمین قرار گرفت.

انتهای پیام/و۳۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول