اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم:

روزانه 125 میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه جم تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم گفت: روزانه 125 میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه جم تولید می‌شود.

روزانه 125 میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه جم تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جم رحیم اسلامی ظهر امروز در بازدید مسئولان ارشد سازمان‌ها و نهادهای شهر مقدس مشهد از پالایشگاه جم اظهار داشت: نقش پالایشگاه جم در تامین گاز کشور غیرقابل انکار است و بیش از 27 درصد گاز کشور در این مجموعه تولید می‌شود.

وی افزود: هم‌اکنون روزانه 125 میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه جم تولید می‌شود که نشان‌دهنده رشد 41 درصدی ظرفیت اسمی این پالایشگاه است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم خاطر نشان کرد: ظرفیت طراحی اولیه پالایشگاه 85 میلیون مترمربع در روز بوده که با اجرای طرح افزایش ظرفیت در سال 1380 به 110 میلیون مترمربع افزایش یافت.

اسلامی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های دقیق انجام گرفته و تدابیر اندیشیده شده در تعمیرات اساسی سال 89 و انجام اصلاحات لازم و رعایت جوانب فنی اعم از فرآیندی، ایمنی، زیست محیطی، استانداردها و پایش و اندازه‌گیری پارامترهای کیفی این امکان ایجاد شد که ظرفیت پالایشگاه به 125 میلیون مترمکعب در زمستان سال 1389 برسد و این رکورد تاکنون حفظ شده است.

وی افزود: در سال گذشته در این شرکت اقدامات مهمی صورت گرفت که در مجموع روند تولید را پایداری و استمرار بخشید.

این مسئول گفت: اکنون نیز پالایشگاه فجرجم با اتکا به خداوند متعال به دنبال موفقیت‌های بیشتر است و ثبت رکوردهای جدید در سال‌های گذشته نیز گواه این مسئله است.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم یادآور شد: تعامل سازنده و منطقی مسئولان این شرکت با مسئولان منطقه و شهرستان، زمینه‌ساز تعالی و پیشرفت امور و جلب رضایت ساکنان مناطق پیرامونی شده است.

مسئولان مشهد و فرماندار این شهرستان از قسمت‌های مختلف تاسیسات و اتاق کنترل مرکزی برای آشنایی با روند تولید گاز در پالایشگاه فجر جم بازدید کردند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول