اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن کارگران صنوف تبریز:

عمل به تعهدات در زمان مقرر در دستور کار قرار دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن کارگران صنوف تبریز گفت:عمل به تعهدات در زمان مقرر در دستور کار قرار دارد.

عمل به تعهدات در زمان مقرر در دستور کار قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیژن قره‌خانلو ظهر امروز در جمع کارگران و مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن کارگران صنوف تبریز در سخنانی با قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل قبلی این شرکت اظهار داشت: در طول حضور آقای مهندس پورگلی مدیرعامل قبلی سیاست‌های هیئت مدیره به خوبی به اجرا درآمده و ما شاهد پیشرفت خوبی در اجرای پروژه‌های این شرکت بوده‌ایم.

وی با تاکید بر تداوم فعالیت‌های شرکت تعاونی مسکن کارگران صنوف تبریز گفت: در سال جدید برنامه‌ریزی مناسب برای فعالیت‌های شرکت صورت گرفته که امیدواریم با تعامل سازنده با نهادهای مرتبط همچنین اقتدار و توانمندی مدیرعامل جدید بتوانیم در موعد مناسب به تعهدات خود در خصوص اعضا عمل کنیم.

حمید پورگلی مدیرعامل قبلی شرکت تعاونی مسکن کارگران صنوف تبریز نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در طول مدت حضور خود در این شرکت تصریح کرد: مهم‌ترین برنامه ما در این شرکت حرکت در زمینه رفع مشکلات، تامین نیازها و خواسته‌های اعضا بوده که مهم‌ترین هدف فعالیت‌ها بوده که توانستیم با برنامه‌ریزی هیئت مدیره و به کارگیری تجارب دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز فعالیت‌های خوبی در زمینه اهداف شرکت به انجام برسانیم.

مدیرعامل جدید شرکت تعاونی مسکن کارگران صنوف تبریز نیز در این مراسم در سخنانی گزارشی از وضعیت پروژه های این شرکت را ارائه داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همکاری خانه کارگر تبریز توانسته‌ایم روند اجرایی پروژه‌های شرکت تعاونی مسکن کارگران صنوف تبریز را در شرایط خوبی قرار دهیم.

رضا فرامرززاده با اشاره به پروژه‌های این شرکت، یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرای آن را واگذاری اراضی فاز دوم شهرک شهید صیاد شیرازی عنوان کرد و افزود: اراضی این پروژه به وسعت 67 هکتار که از سوی شرکت تعاونی مسکن کارگران خریداری شده بود با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال واگذاری این اراضی در قالب قطعات ویلایی و احداث واحدهای آپارتمانی هستیم که با اتمام مراحل اجرایی تلاش می‌کنیم تا پایان سال ‌جاری بخشی از این اراضی به اعضا واگذار شود.

وی با بیان اینکه کلیه مراحل اجرایی این پروژه با همکاری و نظارت نهادهای ذی‌ربط انجام می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: بخش دوم اجرای این پروژه نیز توسط مهندسان مشاور در حال جدول‌گذاری و تفکیک است که در این مرحله از اجرای این پروژه شرکت تعاونی مسکن کارگران صنوف همچنین برای احداث واحدهای آپارتمانی نیز برنامه‌ریزی کرده و ثبت‌نام از متقاضیان و اعضا طبق اطلاعیه‌های شرکت انجام خواهد پذیرفت.

فرامرززاده، یکی از سیاست‌های شرکت تعاونی مسکن کارگران صنوف تبریز را تامین مسکن به قیمت مناسب و ارزان ذکر کرد و گفت: تلاش می‌شود در صورت تامین تسهیلات لازم و شرایط مناسب از سوی ارگان‌های ذی‌ربط برای احداث مسکن‌های ارزان قیمت به ویژه مسکن مهر نیز اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی، پیگیری اجرای آپارتمان‌های پروژه‌های کاج و کوثر را از دیگر برنامه‌های شرکت تعاونی مسکن کارگران صنوف تبریز عنوان کرد و افزود: در مجموعه پروژه‌های کاج  و کوثر  به ترتیب احداث 200 و 100 واحد آپارتمانی اعضای این شرکت در دست اجرا قرار دارد که با نظارت و پیگیری‌های این شرکت امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال واگذاری این واحدها را در هر دو پروژه نهایی کنیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول