اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر خبر داد

نجات 2 مسافر قایق تفریحی در رودخانه کارون

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر از نجات دو مسافر قایق تفریحی در رودخانه کارون توسط گروه تجسس و نجات دریایی بندر خرمشهر خبر داد.

نجات 2 مسافر قایق تفریحی در رودخانه کارون

شاهین ترکپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: قایق سواری یکی از جاذبه‌های گردشگری رودخانه کارون در خرمشهر بوده و هست.

وی افزود: در برخی مواقع نیز خطراتی را در پی داشته که اگر نکات ایمنی از سوی قایقرانان و مسافران دریایی رعایت نشود، مرگ‌آفرین خواهد بود.

معاون دریایی و بندری اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر با اشاره به اینکه دو نفر از سرنشینان قایق واژگون شده در رودخانه کارون توسط گروه تجسس و نجات دریایی بندر خرمشهر نجات یافتند، تصریح کرد: گروه‌های تجسس و نجات دریایی این اداره کل جان دو مسافر یک قایق تفریحی را نجات و به سواحل کارون در خرمشهر انتقال دادند.

وی عنوان کرد: با وجود تمهیدات صورت گرفته از سوی این اداره کل و همکاری شهرداری و نیروی انتظامی، به ‌دلیل رعایت نکردن سرعت مناسب و عدم توجه به هشدارهای ایمنی دریانوردی از سوی قایقرانان و انجام حرکات نمایشی دو نفر از هفت سرنشین یک قایق تفریحی در رودخانه کارون به آب افتادند.

ترکپور در تشریح عملیات امداد و نجات صورت گرفته توسط گروه های تجسس و نجات دریایی بندر خرمشهر اضافه کرد: با توجه به تدابیر صورت گرفته و گشت‌های دریایی منظم توسط شناورهای تندرو این اداره کل، پس از وقوع این حادثه بلافاصله شناور مرکز تجسس و نجات بندر خرمشهر در محل حاضر شده و امدادگران اقدام به نجات جان سرنشینان این قایق تفریحی کردند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: امیدواریم با تعامل هر چه بیشتر شهروندان و مسافران نوروزی شاهد هیچ‌گونه حوادث ناگواری در این منطقه نباشیم.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول