اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر خبر داد:

برگزاری سمینار بهینه‌سازی مصرف انرژی الکتریکی در بندر خرمشهر

خبرگزاری فارس: معاون طرح و توسعه اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: سمینار پروژه مطالعاتی بهینه سازی مصرف انرژی الکتریکی با توجه به شرایط اقلیمی و استقرار مرکز مدیریت انرژی در بندر خرمشهر برگزار شد.

برگزاری سمینار بهینه‌سازی مصرف انرژی الکتریکی در بندر خرمشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، سعید پویان‌راد اظهار داشت: این سمینار مهم و راهبردی، با حضور کارشناسان برق و تاسیسات سازمان بنادر و دریانوردی کشور در این اداره کل برگزار شد.
پویان‌راد خاطرنشان کرد: وجود منابع انرژی یکی از پیش نیازهای اصلی توسعه و پیشرفت جوامع بشری است از این رو بهره‌گیری هر چه بیشتر از منابع انرژی در جهت مصرف بهینه باید در نظر گرفته و کاربردی شود.
وی درباره اهداف این پروژه بیان کرد: هدف انجام این پروژه، تدوین و ارائه راهکارهای اجرایی درخصوص پیشنهادی مشخص درجهت جایگزین تجهیزات و دستگاه‌های الکتریکی با نوع کم مصرف و یا تغییر در سیستم آنها در راستای کاهش مصرف انرژی است.
معاون طرح و توسعه اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر ادامه داد: در این پروژه بهبود الگوی مصرف انرژی، تعیین میزان کاهش مصرف انرژی، میزان صرفه جویی اقتصادی و زمان برگشت سرمایه در واحدی بنام مرکز مدیریت انرژی همواره بطور مستمر باید مورد بررسی و تکمیل قرار گیرد.
در این سمینار به روش‌ها، نتایج و راهکارهای مناسب با شرایط اقلیمی بندر خرمشهر اشاره شد و در پایان در خصوص این پروژه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول