اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته‌امداد آذربایجان‌غربی خبر داد

توزیع سبد غذایی برای 8 هزار نفر در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: حدود 8 هزار فقره سبد غذایی بین مددجویان آذربایجان‌غربی توزیع شد.

توزیع سبد غذایی برای 8 هزار نفر در آذربایجان‌غربی

جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: متولیان این دستگاه در راستای حمایت همه‌جانبه مددجویان طرح‌های مختلفی به مرحله اجرا در می‌آورند به طوری که توزیع سبدغذایی در سال گذشته نیز در راستای جلوگیری از سوء‌تغذیه مددجویان انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه کمیته‌امداد استان در بخش سلامت مددجویان به ویژه اطفال فعالیت مطلوبی دارد، گفت: این نهاد برای تغذیه کودکان زیر شش سال نیز برنامه دارد به طوری که طبق نظر کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان ماهانه بن غذایی به  تعدادی از کودکان ارائه می‌شود.

این مسئول به پرداخت کمک‌هزینه ویژه غذا برای بیماران ترخیصی از بیمارستان اشاره کرد و گفت: بیمارانی که مدتی در بیمارستان بستری شده بودند به طور قطع برای بازیابی سلامت جسمی خود باید از یک نوع رژیم خاص تجویزی پزشکان استفاده کنند که تامین کردن این نیازمندی لاجرم برای مددجو دشوار خواهد بود پس مبلغی نیز به عنوان کمک‌هزینه تغذیه به بیماران پرداخت می‌شود.

حسین‌زاده با بیان اینکه 135 هزار نفر مددجو زیرپوشش کمیته‌امداد استان هستند خاطرنشان کرد: افرادی که به هر دلیل زیرپوشش این دستگاه قرار گرفته‌اند به انحای مختلف از حمایت‌های مردمی بهره‌مند می‌شوند به طوری که برای جلب رضایت و رفع مشکلات آنها و خانواده‌هایشان نهایت تلاش از جانب پرسنل و خیران انجام می‌گیرد.

مدیرکل کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) آذربایجان‌غربی از خیران به دلیل همکاری با این نهاد مردمی قدردانی کرد و گفت: خیران و افراد نیکوکار یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های معنوی این دستگاه قلمداد می‌شوند به طوری که با همکاری آنها خدمات بزرگی در حوزه درمان، مسکن، تحصیل، تهیه جهیزیه و ... به مددجویان و خانواده‌های آنها ارائه می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول