اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان فارس:

مردم به ولایت‌مداری و پاک‌دستی رای می‌دهند

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان فارس گفت: مردم فارس حامیان اصلی جبهه متحد اصولگرایان هستند و به ولایتمداری، صداقت، پاک‌دستی، مردمی، تجربه و تخصص رای دادند.

مردم به ولایت‌مداری و پاک‌دستی رای می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز ابراهیم شعرا بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد وضعیت نامزدهای این جبهه برای حضور در مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مرحله نخست نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فارس، جبهه متحد اصولگرایان این استان در 13 حوزه انتخابیه نامزدهایی را مشخص کرد که 80 درصد این افراد با حمایت مردم رای خود را کسب کردند.

وی تصریح کرد: تنها در دو حوزه انتخابیه برای حضور و مشارکت حداکثری نامزدی را اعلام نکردیم.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان فارس با بیان اینکه پاک‌دستی از جمله خصوصیات نمایندگان جبهه متحد اصولگرایان در فارس است، گفت: مردم این استان با چشمانی باز و توجه به مباحث مختلف به نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان رای دادند چراکه نامزدهای این جبهه دارای خصوصیاتی از جمله ولایتمداری، صداقت، پاک‌دستی، مردمی، تجربه و تخصص هستند.

شعرا ادامه داد: تمام نمایندگان جبهه متحد اصولگرایان فارس دارای مدارک بالای تحصیلی و تجربیات مفید اجرایی در پست‌های مختلفی که مورد نیاز مجلس است، هستند.

وی با اشاره به مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فارس نیز خاطرنشان کرد: در دو حوزه شیراز و آباده، بوانات و خرم‌بید نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان حاضر هستند که به طور یقین مردم این دو حوزه نیز مانند دور نخست حضور چشمگیری در انتخابات دارند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان فارس بیان کرد: مردم تکلیف خود را نسبت به نظام در مرحله نخست انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به خوبی انجام دادند و به طور حتم شاهد حضور حداکثری مردم در مرحله دوم نیز هستیم.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول