اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

محور مهر ماندگار گیلان چهار خطه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از چهار خطه شدن محور مهر ماندگار سراوان ـ شفت ـ فومن ـ پونل ـ آستارا ـ آق‌چای اردبیل تا پایان سال جاری خبر داد.

محور مهر ماندگار گیلان چهار خطه می‌شود

حجت شعبانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت به اتمام دو پروژه مهر ماندگار گیلان تا پایان سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: تامین مصالح از نیازهای پروژه‌های ملی و استانی است.

وی از چهار خطه شدن محور مهر ماندگار سراوان ـ شفت ـ فومن ـ پونل ـ آستارا ـ آقچای اردبیل تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: تکمیل پروژه راه‌آهن قزوین ـ رشت ـ انزلی ـ آستارا نیازمند اعتبارات کافی است.

شعبانپور با اشاره به پروژه شلمان ـ املش، تصریح کرد: چهار خطه کردن محور آستانه اشرفیه به بندر کیاشهر در حال اجراست اما کمبود مصالح سبب کندی اجرای پروژه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان پیمانکاران پروژه‌ها را توانمند خواند و ابراز داشت: بودجه و محور آماده برای  ساخت وجود دارد اما در بحث مصالح با مشکل مواجه‌ایم.

وی با بیان اینکه اعتبارات راه استانی گیلان نسبت به میانگین کشوری سهم کمی دارد، گفت: امسال در بحث پیگیری پروژه‌های ملی باید جهش داشته باشیم.

شعبانپور به مسکن مهر گیلان اشاره کرد و یادآور شد: ساخت اسکلت 39 هزار و 84 واحد مسکن مهر گیلان به اتمام رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اینکه سقف 35 هزار و 722 واحد مسکن استان به اتمام رسیده است، اذعان کرد: سفت‌کاری 28 هزار و 440 واحد مسکن مهر گیلان تمام شده ضمن اینکه نازک‌کاری 12 هزار و 601 واحد به اتمام رسیده است.

وی بر اتمام پروژه‌های مسکن مهر سال‌های گذشته تا پایان سال جاری در گیلان تاکید کرد و افزود: اسکلت 40 هزار واحد مسکن استان برپا شده و در حال سفت‌کاری و نازک‌کاری است.

شعبانپور اجرای پروژه خواهر امام رضا (ع) رشت را از دیگر پروژه‌های اجرایی گیلان برشمرد و اظهار داشت: پروژه مذکور نیاز به یک میلیارد تومان اعتبار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه ساخت مدارس مسکن مهر رودبار با محدودیت اعتباری مواجه هستند، تصریح کرد: ساماندهی گلزار شهدای انزلی در دستور کار قرار دارد.

وی به اختصاص 100 میلیون تومان اعتبار از طرف استانداری گیلان به گلزار شهدای انزلی اشاره کرد و بیان داشت: شهرداری انزلی قرار بود 150 میلیون تومان به این پروژه اعتبار اختصاص دهد و تاکنون 30 میلیون تومان تحقق یافته است.

شعبانپور، 300 میلیون تومان اعتبار گلزار شهدای انزلی را در تعهد بنیاد شهید دانست و گفت: اعتبار مذکور تاکنون تحقق پیدا نکرده است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول