اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:

420 کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر در دست احداث است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در حال حاضر 420 کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر در دست احداث است.

420 کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر در دست احداث است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان علیرضا صفایی‌بوشهری چهارشنبه شب در بازدید از طرح‌های راهسازی در دشتستان اظهار داشت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و سرمایه و کار ایرانی نامگذاری شده با همه وجود برای رشد و توسعه استان بوشهر و ایران اسلامی گام برمی‌داریم.

 

وی افزود: در دولت‌های نهم و دهم اقدامات زیربنایی بسیار مهمی در حوزه راهسازی در بوشهر انجام گرفته و بیشترین میزان بزرگراه در این دولت‌ها احداث شده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با ابراز رضایت از روند پیشرفت فیزیکی بزرگراه برازجان به گناوه خاطر نشان کرد: چند قطعه از این بزرگراه به بهره‌برداری رسیده‌ و با تلاش و جدیت قرارگاه خاتم و شرکت الهادی شاهد سرعت بسیار خوبی در ادامه اجرای این طرح بزرگ هستیم.

 

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: بزرگراه برازجان به گناوه بیش از 45 درصد پیشرفت داشته و انتظار داریم تا انتهای امسال بخش عظیمی از این طرح مورد افتتاح رسمی قرار گیرد.

 

وی اضافه کرد: پل مهم و استراتژیک کلل از بخش‌های مهم این بزرگراه است که در 11 دهانه 39 متری در دست ساخت است و این پروژه نیز بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر گفت: در حال حاضر بیش از 420 کیلومتر بزرگراه در استان در دست احداث است که با اجرای این بزرگراه‌ها، مجموع بزرگراه‌های استان بوشهر از هزار کیلومتر تجاوز می‌کند.

 

صفایی بوشهری بیان کرد: در شهرستان‌های 9 گانه شاهد اجرای طرح‌های بزرگ راهسازی هستیم و امیدوار هستیم در سال تولید ملی به موفقیت مورد نظر برسیم.

 

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول