اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان تأکید کرد

استفاده از نیروهای جوان در دستگاه‌های اجرایی

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان بر استفاده از نیروهای جوان در دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی از حضور نیروهای جوان و کارآمد در مجموعه خود بهره‌ ببرند.

استفاده از نیروهای جوان در دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ظهر امروز در شورای اداری استان که با حضور نمایندگان منتخب مجلس نهم برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی با حضور گسترده مردم و بسیار گرم و باشکوه برگزار شد.

وی بیان داشت: بنا به اظهار‌نظر بسیاری از صاحب‌نظران، انتخابات سال 90 بهترین نوع انتخابات را در استان کرمان با وفاق و همدلی میان همه دست‌اندرکاران داشتیم.

نجار عنوان کرد: قانون‌مداری، حضور گسترده و اخلاق‌مداری سه محور اصلی مد نظر در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی بود که به خوبی رعایت شد.

وی ابراز داشت: نمایندگان منتخب مجلس نهم به لحاظ دانش از سطح بالاتری برخوردار هستند و امیدواریم عملکرد بهتری نیز داشته باشند، البته تجربیات نمایندگان فعلی نیز باید وجود داشته باشد تا به نتیجه بهتر رسید.

نجار افزود: تلاش ما بر حمایت و پشتیبانی از نمایندگان مجلس است و همراه آنها هستیم تا کارها را پیش ببریم و از نظرات سازنده آنها برای پیشبرد و توسعه استان کرمان استفاده کنیم.

استاندار کرمان با اشاره به فعالیت‌های دو ساله خود در استان کرمان تصریح کرد: نخستین مبحثی که مورد پیگیری قرار گرفت، برقراری امنیت بود و شورای تأمین استان و شهرستان‌ها را نسبت به این امر حساس کردیم.

وی عنوان کرد: طی سال 89 شاهد افزایش 33 درصدی و در سال 90 شاهد افزایش 21 درصد امنیت در سطح استان کرمان بودیم.

نجار گفت: همچنین 70 نفر از اشرار مسلح استان که چند مورد قتل را در پرونده خود داشتند، شناسایی و به هلاکت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد فضا و بستری آرام برای کار و تلاش از دیگر موارد مورد نظر بود.

نجار با تأکید بر استفاده از نیروهای جوان و کارآمد در دستگاه‌های اجرایی ابراز داشت: در این زمینه غفلت شده است، باید روی نیروهای جوان سرمایه‌گذاری کنیم.

وی افزود: توصیه ما به دستگاه‌ها استفاده از نیروهای جوان و کارآمد، همراه با بهره‌مندی از دانش و تجربه پیشکسوتان است، مسئولان کنونی نیز در ابتدای امر با مشکلات و نواقصی مواجه بودند.

استاندار کرمان اذعان داشت: پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری و سه دوره سفرهای هیئت دولت، مسکن مهر شهری و روستایی، توجه به بحث کشاورزی، افزایش اختیارات فرمانداران، پیگیری جدی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با مواد مخدر، ارتباط تنگاتنگ با مردم از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

نجار گفت: سال جاری در تلاش هستیم تا از بروکراسی اداری را کم کنیم و ظرفیت‌‌های بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی را به کار گیریم.

وی تصریح کرد: ‌هدایت سرمایه‌‌گذاری راکد به سمت تولید فعال نیز مد نظر است.

نجار خطاب به نمایندگان منتخب عنوان کرد: قوانین کنونی بسیار پیچیده است و مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد، قوانین باید شفاف باشند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای تأمین اعتبارات ملی، پیگیری جدی انتقال آب حوزه به حوزه، مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز در دستور کار است.

نجار گفت: نگاه ما باید فرابخشی بوده و وسعت دید برای همه استان کرمان را داشته باشیم.

انتهای پیام/و10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول