اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر:

استفاده از نیروهای جوان و متعهد اولویت کاری من است

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر گفت: استفاده از نیروهای جوان، متعهد و متخصص که بتوانند در رسیدن بوشهر به جایگاه اصلی‌اش ما را یاری کنند در اولویت کاری من است.

استفاده از نیروهای جوان و متعهد اولویت کاری من است

 عبدالکریم جمیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: معتقدم اگر بخواهیم بوشهر را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم تنها راه کارآمد کردن و داشتن برنامه‌های دانایی محور، استفاده از نظر کارشناسان در عرصه مدیریت است.

وی افزود: هیچکس نسبت به این معنی نباید تردید داشته باشد که نتوانستیم کارآمدیمان را با تناسب ظرفیت نظام نشان دهیم.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر با بیان اینکه در بین مدیران استانی مدیران توانمند و ضعیف هم وجود دارد، خاطر نشان کرد: مردم استان بوشهر با وجود ذخائر غنی انرژی از مدیران انتظار دارند نسبت به پیشرفت استان و رسیدن بوشهر به جایگاه واقعی خود تلاش کنند.

جمیری تاکید کرد: البته این به این معنی نیست که بنده بخواهم حضور در مجلس به جای وکالت مردم را به دخالت در امور اجرایی تبدیل کنم.

وی افزود: مدیران استانی از طرف دولت به تناسب جایگاهشان عزل و نصب می‌شوند و نماینده از نظر حسن اجرای قانون با اختیاری که قانون به آن داده در صورت عدم کارایی لازم در قالب تذکر و سؤال نسبت به استیضاح دستگاه اقدام می‌کند.

جمیری گفت: نگاه من نسبت به مدیریت و تذکر عمومی به دستگاه اجرایی است که قدر این مردم را بدانند و نسبت به کارآمدی مدیریت استان تلاش کنند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر اظهار داشت: آنچه در زمینه مدیران استان مدنظر است نگاه به اشخاص یا بیان ضعف و قوت اشخاص نیست بلکه موضوع مهم کارآمدی مدیریت استان است.

 

* مردم شاخصه‌های مجلس قوی و کارآمد را بیشتر بدانند

جمیری اضافه کرد: مردم با حضور خود در دخالت در سرنوشتشان نماینده مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند و مردم نسبت به شاخصه‌های نماینده اصلح آشنا‌تر باشند و در فضای رقابتی سالم نسبت به گزینش مورد نظر اقدام کنند که حضورشان در عرصه انتخابات مثمرثمرتر خواهد بود.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر مجلس قوی و کارآمد زبان دل مردم، رهبر معظم انقلاب و مسئولانی است که دلسوز نظام هستند.

وی گفت: نظام ما یک نظام الگو در جهان است و تمام مستضعفین دل در گرو نظام اسلامی دارند و کارآمدی نظام اسلامی ایران موجب می‌شود کشور ما در جهان سربلند باشد.

جمیری اظهار داشت: باید تلاش شود زمینه‌ای ایجاد شود تا مردم با بصیرت و آگاهی بیشتر در عرصه رقابت سالم در انتخابات شرکت کنند و نتیجه‌ای که به نفع مردم و نظام اسلامی است تحقق یابد.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر افزود: امیدواریم این حماسه به مانوری پرشور و شعور تبدیل شده و موجب ناامیدی دشمنان شود.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول