اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

هدف مسئولان ملایر توسعه شهرستان است

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر گفت: هدف مجموعه مسئولان شهرستان ملایر توسعه و پیشرفت این شهرستان است.

هدف مسئولان ملایر توسعه شهرستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور ظهر امروز پنج‌شنبه در نخستین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان ملایر در سال جاری اظهار داشت: شعار مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی است که هر سه موضوع با کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری رابطه مستقیم دارد و این جلسات باید به صورت منظم برگزار شود.

خیریانپور بحث ایجاد اشتغال را مهمترین دغدغه رئیس جمهور، مسئولان کشور، استان و شهرستان عنوان کرد و گفت: در بحث اشتغال یک دستگاه دخیل نیست بلکه این امر مهم به همه نهادها، دستگاه‌ها و مسئولان برمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه جوانان ما تنها نباید به دنبال کار دولتی باشند، گفت: نوع نگاه تحصیل‌کردگان کارهای اداری است در حالی که جامعه به همه امور نیازمند است و همه باید در تمام عرصه‌ها برای توسعه و آبادانی تلاش کنند و از همه ظرفیت‌های موجود استفاده و در راستای ایجاد کار و اشتغالزایی استفاده کنند.

فرماندار شهرستان ملایر هدف همه مسئولان را توسعه و پیشرفت همه‌جانبه شهرستان خواند.

وی به اشتغال شهرستان ملایر در سال گذشته اشاره کرد و گفت: از سهمیه 60 هزار و 637 نفر اشتغال استان 10 هزار و 545 سهمیه مربوط به شهرستان ملایر بوده که در ملایر بیشتر از این سهمیه اشتغال ایجاد شد.

خیریانپور تعداد جلسات تشکیل شده در سال گذشته را 18 جلسه با 103 مصوبه عنوان کرد و گفت: از این تعداد 97 مصوبه تاکنون اجرا شده است.

وی  در بخش دیگری از سخنانش تعداد جلسات کمیته‌های فرعی در شهرستان را نیز 9 جلسه با 86 مصوبه عنوان کرد.

فرماندار شهرستان ملایر ادامه داد: هنوز سهمیه اشتغال امسال از سوی استان به شهرستان اعلام نشده است.

وی ابراز داشت: دستگاه‌ها باید سهمیه‌های خود را برای امسال مشخص کنند و با هماهنگی ادارات کل در صورت توان تعهد خود را به ادارات کل مربوطه خود در استان اعلام کنند.

فرماندار ملایر در پایان به توانمندی‌های ملایر در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود راه آهن در ملایر باید برای حمل بار صادرات و محصولات این شهرستان از راه آهن استفاده شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول