اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل آباد:

لازمه شکوفایی استعداد دانش‌آموزان توسعه زیرساخت‌های آموزشی است

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد گفت: لازمه رشد و شکوفایی استعداد دانش‌آموزان توسعه زیرساخت‌های آموزشی و تجهیز مدارس به امکانات مورد نیاز است.

لازمه شکوفایی استعداد دانش‌آموزان توسعه زیرساخت‌های آموزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، علی‌اصغر مرادزاده در همایش تقدیر از دانش‌آموزان نخبه مقطع متوسطه شهرستان اظهار داشت: هر چند لازمه رشد و شکوفایی استعداد دانش‌آموزان توسعه زیرساخت‌های آموزشی و تجهیز مدارس به امکانات مورد نیاز است ولی نباید از نقش غیر قابل جایگزین والدین در پیگیری وضعیت درسی فرزندان و تشویق آنان غافل شد.

وی بر هوشمندسازی مدارس، تجهیز کتابخانه‌ها و آزمایشگاه‌های مدارس سطح شهرستان تأکید و اضافه کرد: اعضای شورای آموزش و پرورش خلیل‌آباد از هیچ کوششی برای تجهیز مدارس به امکانات مورد نیاز و توسعه زیرساخت‌های آموزشی فروگذار نخواهند کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش خلیل‌آباد تعداد بالای دانش‌آموزان نخبه شهرستان را مایه مباهات شهرستان دانست و ابراز امیدواری کرد: هم‌افزایی والدین و دستگاه‌های مؤثر در امر آموزش سبب به ثمر رسیدن این استعدادها و بهره‌مندی فرد و جامعه از توان فکری و قدرت علمی نخبگان شود.

در حال حاضر هزار و 830 دانش‌آموز مقطع متوسطه در شهرستان خلیل‌آباد در 13 واحد آموزشی در حال تحصیل هستند که از این میان 100 دانش‌آموز دختر و 70 دانش‌آموز پسر به دلیل معدل بالای 18 و کسب رتبه‌های برتر در مسابقات شهرستانی، استانی و کشوری به عنوان دانش‌آموزان نخبه شهرستان معرفی شدند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول